Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها همچنین به تمجید از جیدون سانچو پرداخت.

طرفداری- بامداد امروز (شنبه)، تیم های لیورپول و دورتموند در تور پیش فصل آمریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 3-2 زنبورها همراه بود.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها پس از این دیدار بیان کرد:

این مسابقه برای هر دو تیم سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوا واقعا گرم بود و شما دیدید که هر دو تیم مرتبا تعویض می کردند تا بازیکنان شاداب در زمین حضور داشته باشند و همین مسئله تعیین کننده بود. شما در انی دیدار دیدید که ما یک گام بیشتر از بازی های قبلی مان در پیش فصل برداشتیم ولی در هر حال باید می جنگیدیم. باید روی گل های دورتموند خیلی بهتر دفاع می کردیم. البته بازی لحظات خوبی داشت ولی سه گلی که خوردیم واقعا جالب نبودند. در واقعا گل اول که روی اوت بود. گل دوم نیز توپ دوم پس از کرنر و گل سوم هم نمی دانم چه اتفاقی افتاد.

وی ادامه داد:

دو گل به ثمر رساندیم که هر دو مخصوصا اولی واقعا زیبا بود. موقعیت هایی نیز ایجاد کردیم. بازیکنان را تعویض کردیم و مهم بود که همه در این بازی تمرینی حضور داشته باشند. 60 دقیقه برای ترکیب اولیه شاید کمی زیاد بود ولی از آن رد شدیم. 30 دقیه هم برای بقیه بازیکنان که کاملا مناسب بود. اکنون پیش فصل بوده و شرایط به همین شکل است. در واقع باید از این بازی ها به عنوان یک جلسه تمرینی اصلی در پیش فصل بهره ببریم.

سرمربی آلمانی تصریح کرد:

گل هایی که دریافت کردیم، به دلیل کمبود سازماندهی در آن موقعیت ها بود. وقتی تغییراتی زیاد در تیم اعمال می کنید، داشتن سازماندهی عالی سخت می شود. این اتفاقات بهتر است به جای فصل، در پیش فصل اتفاق بیفتند. به جز آن گل ها، از بقیه مسائل راضی ام. چیزهای خوب زیادی مشاهده کردم. برخی چیزها را هم دوست نداشتم که البته در پیش فصل طبیعی است.

کلوپ در خصوص دورتموند اضافه کرد:

دورتموند فوتبالیست های خوبی در تیم خود دارد. شاید آنها کمی در خط دفاعی به مشکل برخوردند و دلیلش این بود که هوملس خیلی جلو بازی می کرد ولی در هر حال آنها در تمامی پست ها، بازیکنانی با کیفیت بسیار بالا دارند. واقعا ترکیب خوبی در دورتموند می بینم ولی نمی خواهم خیلی مثبت باشم زیرا برخی مردم آلمانی به این مصاحبه گش می دهند و شاید بگویند روی تیم فشار وارد شده است ولی قصد من این نیست. به هر حال فوتبالی که آنها ارائه می کنند، تاثیر برانگیز است.

سرمربی لیورپول در مورد جیدون سانچو گفت:

جیدون استعداد فوق العاده ای دارد ولی در میان انگلیسی ها، او در این مسئله تنها نیست. شما می توانید بازیکنانی در سن او مانند رایان بروستر و رحیم استرلینگ را برای مثال عنوان کنید. نمی خواهم تمامی بازیکنان را نام ببرم ولی استعدادهای زیاد و خوبی در فوتبال انگلستان وجود دارند. شکی در مورد پتانسیل سانچو نیست. سرعت و حفظ کنترل بدن در سرعت بالا، نقاط قوت او هستند. خوب بودن شما در فضاهای کوچک و بزرگ باعث می شود شما به یک بازیکن جذاب تبدیل شوید و جیدون نیز اکنون این گونه است. یاسر لاروچی (دفاع چپ لیورپول) در این دیدار در مقابل یکی از بهترین استعدادهای دنیای فوتبال قرار گرفت و در طول مسابقه واقعا خوب ظاهر شد ولی در کل سانچو نیز کیفیت خود را چه در این مسابقه و چه دیدارهای قبلی کاملا ثابت کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه