Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-20@02:49:46 GMT

مرکل هم از دست ترامپ ناراحت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۲۴۷

صدراعظم آلمان با محکوم کردن توییت‌های بیگانه‌هراسی دونالد ترامپ علیه چهار زن دموکرات عضو کنگره گفت، حملات رهبران آمریکا با شعارهایی با مضمون "با عظمت کردن آمریکا" در تضاد است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان جمعه با محکوم کردن سخنان جنجالی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: قاطعانه از این حملات اعلام برائت کرده و همبستگی خودم را با این زنان اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من قدرت آمریکا در مردمانی از اصلیت‌های مختلف نهفته است که در آنچه دوباره آمریکا را با عظمت می‌کند، سهیم هستند.

ترامپ یکشنبه به گروهی چهار نفره از زنان رنگین‌پوست دموکرات‌ در کنگره گفت، به کشورهای خودشان بازگردند. همگی این زنان شهروند آمریکا هستند و سه تن از آنان متولد آمریکا.

با وجود جنجال داخلی بر سر این اظهارات و این که مجلس نمایندگان آمریکا آنها را "نژادپرستانه" دانست، ترامپ حملاتش را تکرار کرد. این سخنان با محکومیت خارجی هم مواجه شد. ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس این صحبت‌ها را "کاملا غیر قابل قبول" دانست. جاسیندا آردرن، رهبر نیوزیلند هم تاکید کرد " کاملا و مطلقا" با حرف‌های ترامپ مخالف است.

آنگلا مرکل هم که معمولا درباره سیاست داخلی دیگر کشورها اظهارنظر نمی‌کند، جمعه از این سخنان ترامپ انتقاد کرد. مسائل مرتبط با نژادپرستی خصوصا در آلمان که گذشته مرتبط با نازی‌ها دارد و اینکه دولت اغلب اوقات درباره تحمل و تنوع صحبت می‌کند، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرکل ترامپ آلمان صدای ایران ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!