Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «کار کثیف» مضمونی اجتماعی دارد و به موضوع کار و مهاجرت می‌پردازد. پدرام شریفی، الهام نامی، لوون هفتوان، شاهرخ فروتنیان، خیام وقار، مهران نائل، رضا فیاضی، اکبر معززی، پیام احمدی، سام، ولی پور، مسعود فروتن، سیمون باغداساریان و مهرداد فلاحتگر بازیگران فیلم کار کثیف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسرو معصومی نویسنده و کارگردان، جواد طوسی منتقد، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان پانصد و چهاردهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند. در این فیلم به نقش روزی حرام در به قهقرا کشیدن شدن زندگی اشاره می‌شود.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین در خیابان میر خبر داد.

منصور شیشه فروش با اشاره به نشست آسفالت در خیابان میر در مقطع پایین پل به علت نشت آب و فرونشست اظهار کرد: در پی رخداد این حادثه، تیم فنی و حوادث شرکت آب و فاضلاب به محل اعزام شدند و ضمن انجام حفاری و پایش خطوط لوله از لحاظ نشت‌یابی، نسبت به ایمن‌سازی و پرسازی محل اقدام کردند.

وی با بیان اینکه توسط پلیس راهور اقدامات ترافیکی انجام شد، افزود: عملیات نشت‌یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب در امتداد خط لوله، مقرر شد پس از نشت‌یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

شیشه فروش اضافه کرد: به دلیل شرایط فرونشست زمین، حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته، به طوری که در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تاکنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

وی افزود: از جمله حوادث سال گذشته می‌توان به نشست خیابان و شکستگی شبکه فاضلاب در محور اتوبان شهید آقابابایی و خیابان شهیدان کاظمی اشاره کرد، به طور کلی ۳۰۰ کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان فرسوده است و ۳۰ کیلومتر از شبکه‌ها در شرایط بحرانی از لحاظ فرسودگی قرار دارد.

کد خبر 746799

دیگر خبرها

  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشد
  • نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید