Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز شنبه درستاد تنظیم بازار استان افزود: مدیران دستگاههای متولی امر وظیفه بزرگی در آرام سازی جامعه برعهده دارند و در این راستا باید به وظایف محول شده عمل کنند.

وی اظهار داشت: برای انجام دادن کارها صرفاً شعار دادن کافی نیست و فرهنگ عمل باید در یکایک مدیران وجود داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: فرهنگ عمل در موقعیت کنونی بیش از گذشته اهمیت دارد ولی برخی مدیران در شرایط عادی بوده و من چنین مدیری را قبول ندارم بلکه مدیران باید شبانه روزی در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گفت: برخی مدیران بامسائل و شرایط حاضر، عادی برخورد می کنند بنابراین افرادی که نمی توانندبر اساس روش اعلام شده کار انجام دهند باید جای خود را به افراد کارآمد بدهند.

وی ادامه داد: رسیدگی، نظارت های مستمر و کنترل از سوی مدیران ستاد تنظیم بر چگونگی عرضه کالاهای اساسی مردم در بازار اهمیت ویژه ای دارد و این مهم باید در اولویت باشد.

حقیقی اظهار داشت: در زمان حاضر و با توجه به مشکلات اقتصادی تامین کالاهای مردم با دشواری انجام می گیرد و در این ارتباط به نحوه توزیع و نیاز واحدها، باید نظارت جدی شود تا شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: استان زنجان طی ماههای گذشته در مقایسه با استانهای دیگر قیمت گوشت مرغ گرم را در حد مناسب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت نگه داشت هر چند این اقدام بسیار سخت و دشوار بود.

وی با اشاره از توزیع ماهانه یک هزار و ۸۰۰ تنی شکر در استان خبر داد و افزود: این مهم باید با توجه کشش بازار و نیاز کنونی شهروندان انجام گیرد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: گندم این استان نیز برای نیاز مایحتاج ذخیره خواهد و به استان دیگر داده نخواهد شد.

۹۶۴۶/‏۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت مرغ زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در راستای نظارت بر وضعیت بازار، رصد قیمت ها، رعایت موارد بهداشتی، مبارزه با گران فروشی، کم فروشی، گشت مشترک واحد‌های صنفی مهریز با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس صنعت، معدن و تجارت، سرپرست جهاد کشاورزی، رئیس اتاق اصناف، رئیس دامپزشکی، کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و اماکن عمومی مهریز برگزار شد.
 سرپرست فرمانداری مهریز در این گشت بر ضرورت نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر تأکید کرد و هدف از این گشت‌های مشترک را، بررسی وضعیت و رصد قیمت‌های کالا‌های اساسی و برخورد با تخلفات احتمالی و بررسی وضعیت تامین و توزیع کالا‌های تنظیم بازار در فروشگاه‌ها دانست.
مصدق، از کسبه مهریز درخواست کرد نسبت به نرخ گذاری اجناس و رعایت موارد بهداشتی دقت لازم را داشته باشند و با اماکنی که در بازدید‌های بعدی مجددا دارای تخلف باشند به طور قاطع برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.
به گفته وی، سامانه ۲۶۰۰ اتاق اصناف مهریز و سامانه ۱۲۴ شهرستان به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی در مورد هرگونه تخلف صنفی است.

دیگر خبرها

  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت
  • بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل