Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جوان محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری آیین امضا تفاهم نامه تبادل داده و اطلاعات بین وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با وزارت اقتصاد تفاهم نامه‌ای را به امضا کردیم که مربوط به سازمان مالیاتی و تامین اجتماعی کشور است تا با  تبادل اطلاعات شرایط آسانی را برای فعالین اقتصادی فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتمداری گفت:تامین اجتماعی دارای ۴۲ میلیون بیمه شده و ۱۴ میلیون عضو است و تعداد زیادی کارآفرین دارد که برای انجام فعالیت خود باید مبالغی به وزارت کار پرداخت کنند و این کارمشترک بین تامین اجتماعی و نظام مالیاتی کشور از اوایل مهر آغاز می‌شود.

وی افزود: مبادله اطلاعات بین دو دستگاه باعث بهبود کسب و کار، عملکرد خدمات و کاهش هزینه‌ها بین وزارت اقتصاد و تامین اجتماعی می‌شود و این تنها یکی از حوزه‌های مشترک بین وزارت اقتصاد و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی

سید علی موسوی مدنی گفت: هم‌اکنون به‌طور متوسط ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی استان در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان قم هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: علی‌رغم چالش‌های موجود در وصول منابع بیمه‌ای، با تدابیر اتخاذ شده در پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی در قم تاخیر نداشته‌ایم که این مساله یک گام بزرگ در راستای ارائه خدمات به‌موقع است.

موسوی مدنی با اشاره به این‌که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و بدون دریافت حتی یک ریال از سوی دولت اداره می‌شود، ادامه داد: وصولی به‌موقع، ضامن پرداخت به‌موقع تعهدات بیمه‌ای و درمانی و به‌خصوص پرداخت مستمری به بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان است.

به گفته موسوی مدنی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم افزون بر ۸۴۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر بیمه شده اصلی و ۶۴ هزار و ۲۷۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر