Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال اعلام اینکه ۹۰۰ فلسطینی از شهر قدس از جمله چندین زن و کودک از اوایل ۲۰۱۹ بازداشت شده‌اند و اصرار مقامات رژیم صهیونیستی برای تخریب ۱۰۰ خانه در شهرک‌های سلوان و صور باهر در قدس هزاران فلسطینی از این شهر نماز جمعه را در این منطقه به جای آورده و طرح‌های رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، حماده حماده، رئیس کمیته ساکنان محله وادی الحمص اعلام کرد که ساکنان نماز جمعه را برای پنجمین هفته متوالی در شهرک‌های صور باهر و سلوان بجا آوردند و تصمیمات و عملیات تخریب منازل مسکونی و مجتمع‌های تجاری در شهر قدس و سرکوب و بازداشت را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماده گفت: وکیل محله وادی الحمص درخواستی را به دادگاه ارائه داده و در آن از ارتش خواست عملیات تخریب را در وادی الحمص انجام ندهد.

مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطین اعلام کرد که افزایش واضحی را در میزان بازداشت فلسطینی‌ها از اوایل سال میلادی جاری در شهر قدس شاهد بوده است طوری که ۹۰۰ مورد بازداشت در شهرک‌ها و مناطق قدس گزارش شده است.

ریاض الاشقر، پژوهشگر و سخنگوی رسانه‌ای این مرکز اعلام کرد که بازداشت‌ها تنها در شهر قدس یک سوم میزان بازداشت‌هایی است که طی شش ماه گذشته در سرتاسر اراضی اشغالی صورت گرفته است. بازداشت‌ها به ۲۶۰۰ مورد رسیده است که نشان می‌دهند ساکنان قدس به طور واضح هدف قرار گرفته‌اند.

الاشقر گفت: ماه فوریه شاهد بیشترین بازداشت‌ها بودیم و این همزمان با بازگشایی باب الرحمه به روی نمازگزاران بود. بازداشت‌ها در شهر قدس بر کودکان متمرکز بود که به ۳۰۰ مورد رسید و یک سوم بازداشت‌ها را شامل می‌شود. بیش از ۱۷ کودک بازداشتی سنشان زیر ۱۲ سال است.

در این گزارش آمده است که رژیم اشغالگر اسرائیل به هدف قرار دادن زنان ساکن قدس و نگهبانان مسجد الاقصی ادامه می‌دهد و طی ۲۰۱۹ تعدادی از آن‌ها را بازداشت کرده است. تعداد زنان بازداشتی از شهر قدس به ۴۳ مورد می‌رسد که تعدادی از آن‌ها تحت حصر خانگی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک السموع در جنوب الخلیل در کرانه باختری یک جوان را پس از ضرب و شتم او بازداشت کردند.

همزمان منابع فلسطینی از ملاقات لوی داود اسیر فلسطینی با خانواده اش پس از ۱۶ اسارت خبر دادند.

وی به همراه خالد حمدان پس از ۱۶ سال از سوی رژیم صهیونیستی امروز آزاد شدند.

این در حالی است که صبح امروز مقاومت فلسطین در شهر طوباس در کرانه باختری وارد درگیری مسلحانه شدیدی با نظامیان صهیونیست شد.

مبارزان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به شهر طوباس یک بمب قوی در مسیر بولدوزری نظامی منفجر کردند.

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در بیت حانون
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود