Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@00:24:43 GMT

بندر چابهار به تجهیزات دریایی مدرن مجهز شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۴۰۹

بندر چابهار به تجهیزات دریایی مدرن مجهز شده است

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بندر چابهار می تواند نقش کلیدی در توسعه کشور و منطقه ایفا کند، گفت: بندر چابهار به تجهیزات دریایی مدرن مجهز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در نشست تخصصی کارگروه دریایی بندر چابهار گفت: بندر اقیانوسی چابهار از نظر دریایی و زمینی قابلیت بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بندر چابهار نقش بسزایی در افزایش سطح تجارت دریایی کشور دارد، افزود: بندر چابهار حلقه اتصال کشورهای محصوردر خشکی مانند افغانستان و کشورهای حوزه cis به دریا است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اینکه افغانستان به عنوان یکی از کشورهای همسایه 95 درصد کالاهای مورد نیازش را از طریق واردات تامین می کند، ادامه داد: بندر چابهار امن ترین و کم هزینه ترین راه انتقال کالاهای این کشور است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه حائری مقاومت مقام معظم رهبری شهرستان میناب سازمان بهزیستی روزنامه خراسان جنوبی زلزله مسجدسلیمان تقوا تجهیزات دریایی بندر چابهار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: صبح امروز پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک مبنی بر اینکه یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در سی مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد و ۲۱ خدمه این کشتی خارجی را نجات و به اداره بنادر و دریانوردی جاسک منتقل کرد.

بیشتر بخوانید؛ نجات سه دریانورد در محدوده جزیره فارور
محمد امین امانی افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند و اکنون وضعیت جسمی این دریانوردان مساعد است.

دیگر خبرها

  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • راه اندازی دهکده لجستیک در بوشهر
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی