Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفتگو خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اظهار داشت: رشته گلف در سال ۲۰۱۶ به طور آزمایشی به مسابقات المپیک راه یافت و ورود قطعی آن از المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن است، اما رسیدن ملی پوشان ما به انتخابی این دوره از رقابت‌ها دشوار به نظر می‌رسد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که برای المپیک ۲۰۲۴ خودمان را به کوران رقابت‌های انتخابی المپیک برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: گلف از جمله رشته‌های ورزشی است که دسته بندی ورزشکاران در آن بر اساس رده بندی سنی انجام می‌شود و ما در تمام رده‌های سنی ۶ تا ۹۶ سال بازیکن در این رشته داریم. بخش بانوان ما به ۲ رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال تقسیم شده است و بخش آقایان ما متشکل از سه رده سنی زیر ۱۸ سال، ۱۸ تا ۵۵ سال و رده سنی بالای ۵۵ سال است و این موضوع نشان می‌دهد که گلف ورزشی است برای تمامی سنین.

فدراسیون توجه زیادی به رده سنی زیر ۱۸ دارد

جمشیدی افزود: برنامه فدراسیون بر این اساس تنظیم شده که توجه خاصی به رده سنی زیر ۱۸ سال بشود. ما اردو‌های منظمی را در این خصوص برای ملی پوشانمان برگزار می‌کنیم از جمله در مسابقات انتخابی سال گذشته بانوان، پنج نفر اصلی تیم ما انتخاب شدند و در سال جاری نیز قصد ما این است که با برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری شانس‌های بیشتری را از استان‌های مختلف کشور برگزینیم. قرار است مسابقات قهرمانی کشور بانوان از پنج تا هشت مرداد ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شود و اگر نفرات برتر با بازیکنان تیم ملی تفاوتی داشتند، آن‌ها را به اردو‌ها دعوت کنیم و یک اردو مشترکی را بین این ۲ گروه برای انتخاب شاکله اصلی تیم ملی تشکیل دهیم.

دبیر فدراسیون گلف در ادامه گفت: رده سنی زیر ۱۸ سال از ورزشکاران جوان و آینده دار تشکیل شده است که بازه زمانی زیادی دارند و هدف ما هم این است که این جوانان را به المپیک ۲۰۲۴ برسانیم. به همین خاطر در بحث پسران نیز در همین رده سنی در هفته‌های آتی اردو انتخابی را تشکیل می‌دهیم.

جمشیدی افزود: استعدادیابی گلف از سال گذشته با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار خانم و آقا برگزار شد و هر استان مجوز حضور چهار نفر را در این رقابت‌ها داشت که متاسفانه المپیاد در فصل بدی از سسال برگزار شده بود، فصل امتحانات و تحصیل ورزشکاران بود و به همین خاطر در سال جاری با حمایت وزارت ورزش و جوانان این مسابقات را در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مرداد ماه برای پسران و از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه برای دختران برگزار کنیم. پون همه استان‌ها مجهز به زمین گلف نیستند، اما سایت مینی گلف دارند ما مسابقات مینی گلف پسران را از تاریخ ۲ تا پنج شهریور ماه در استان مازندران و مسابقات دختران را از تاریخ هفت تا ۱۰ شهریور ماه در استان اصفهان برگزار می‌نمائیم. پس از پایان این مسابقات با برگزاری اردو‌هایی تلفیقی بین ۱۰ نفر از برترین‌های سال گذشته و منتخبین امسال، ورزشکاران را در کمپ‌های ۲ یا سه ماهه در استان‌های مختلف کشور تحت تعلیم قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

 درخشش گلفباز لژیونر ایرانی در امریکا

جام رمضان گلف در کرمان برگزار شد

انتخابات فدراسیون گلف به تعویق افتاد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک