Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - از زحمات آتش‌نشانان سپاسگزارم، ولي تعلل مديريت آتش نشاني در اين موضوع بارز و ضعف مديريت شهري مشهود است
به گزارش خبرگزاري آريا، درحالي که کمتر از 12 ساعت از حادثه آتش‌سوزي ميدان حسن آباد تهران نگذشته، کارشناسان بيمه سرمد با حضور در محل آتش‌سوزي نسبت به تهيه گزارش ‌هاي اوليه ارزيابي اين خسارت اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حادثه آتش‌سوزي که شامگاه چهارشنبه 26 تير ماه در ميدان حسن آباد تهران به وقوع پيوست، آتش در کارگاهي در ضلع شمال غربي اين ميدان شعله‌ور شد و با وجود مجاورت با ايستگاه آتش‌نشاني به سرعت گسترش يافت.
در اين آتش‌سوزي علاوه بر آسيب بخشي از بناي تاريخي اين ميدان، شعبه بانک صادرات نيز دچار حريق شد و آسيب ديد. با توجه به اينکه اين شعبه تحت پوشش بيمه سرمد قرار داشت ، کارشناسان اين شرکت صبح روز پنج‌شنبه با حضور در محل اين شعبه نسبت به تهيه گزارش و ارزيابي خسارت‌هاي وارده اقدام کردند.
علاوه بر اين ، شعبه بانک شهر در ميدان حسن آباد نيز تحت پوشش بيمه سرمد قرار داشت که خسارت هاي وارده به اين شعبه نيز در کوتاه ترين زمان ممکن پرداخت خواهد شد.
مجبتي کاتب رييس هيات مديره بيمه سرمد که شخصا در محل وقوع حادثه حضور داشت در اين خصوص گفت: بيمه سرمد ارائه خدمات با کيفيت در کوتاه ترين زمان را در دستور کار خود دارد و در اين راستا ارزيابي‌هاي اوليه از حادثه در دستور کار قرار گرفت.
وي اظهار داشت: با توجه به اينکه شعبه آسيب ديده بانک صادرات از شعب شلوغ و پرمراجعه اين بانک به شمار مي‌رود، خسارتهاي وارده در کوتاه‌ترين زمان ممکن پرداخت خواهد شد تا اين شعبه در اسرع وقت آماده خدمت‌رساني به مشتريان شود.
دکتر کاتب ضمن گلايه از واحد آتش نشاني که در جنب محل آتش سوزي قرار دارد، تاکيد کرد تعلل نيروهاي آتش نشاني باعث سرايت آتش به شعب هاي بانک صادرات و شهر شده و شروع آتش سوزي از اين محل کذب محض است،
شخصا از تمام نيرو هاي آتش نشاني بابت زحماتشان سپاسگزارم، اما در اين خصوص مديريت ضعيف بوده است.
وي افزود به هر حال، بيمه سرمد براي جبران خسارت در کوتاهترين زمان، آماده است و هيچ جاي نگراني وجود ندارد.
ضمنا خسارتها صرفا به دوشعبه بانک وارد شده و ساير اخبار کذب است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، اعلام کرد: در پی آتش‌سوزی مهیب  در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی »، خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

 حسینخانی  افزود: حریق  در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود؛  اما با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر  جلوگیری کردند.

 وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

 علت این حادثه در حال بررسی است.

 

دیگر خبرها

  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار