Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مراسم قرعه کشی دور دوم رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 چین چهارشنبه هفته گذشته در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. در این قرعه کشی،تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه C با تیم های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی،درباره قرعه تیم ملی ایران در این رقابت ها گفت:در وهله نخست باید بگویم که قرعه تیم ملی آسان نیست. به طور حتم،حریفان در این مسابقات با همه توان خود به میدان خواهند آمد و شاهد رقابت سطح بالایی خواهیم بود.
ویلموتس درباره اینکه کدام تیم را رقیب اصلی تیم ملی در گروه سوم مسابقات می داند اظهار داشت: ما به تک تک حریفان مان احترام می گذاریم.با این وجود هدف مان تنها یک چیز است و آن تلاش بی وقفه برای کسب‌ عنوان نخست گروه است.

انتهای پیام/

20 / 20 سایت فدراسیون فوتبال ویلموتس سرمربی تیم ملی قرعه تیم ملی قرعه تیم ملی آسان نیست

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سایت فدراسیون فوتبال ویلموتس سرمربی تیم ملی قرعه تیم ملی قرعه تیم ملی آسان نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم راهی فینال شد. تیرانداز نروژی با ۶۳۳/۶ و خدمتی با ۶۳۳ امتیاز، توانستند امتیازی بهتر از مردان ثبت کنند. در تفنگ ۱۰ متر مردان تیرانداز کرواسی با امتیاز ۶۳۲/۱ به عنوان نفر نخست از دور مقدماتی راهی فینال شد.   همچنین شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستاد و فینالیست شد. فاطمه امینی نیز که در راند اول سلاحش با مشکل رو‌به‌رو شد امتیاز ۶۱۱/۶ را به دست آورد.   گفتنی است؛ در تفنگ زنان و مردان در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل در بین کشور‌های آسیایی تنها ایران موفق شد راهی فینال شود.   فردا (۲۸ فروردین) و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متر رقابت خود را برگزار می‌کنند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.   سه شنبه، ۲۸ فروردین : مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) - ساعت ۱۵:۳۰ مرحله نهایی تفنگ ۱۰ متر مردان- ساعت ۱۶ مقدماتی تفنگ ۱۰ متر بانوان- ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • قرعه نوشاد در مسابقات قهرمانى جهان ماکائو مشخص شد
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش