Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمیان گفت: مدیریت استفاده از امکانات و ظرفیت ها برای پیش بینی و پیشگیری از سیلاب می توانست شدت سیلاب و خسارت های ناشی از آن را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان در پاسخ به مدیرانی که کمبود بودجه را علت انجام نشدن برخی اقدامات پیشگیرانه عنوان می کنند، گفت: مدیریت استفاده از امکانات و ظرفیت ها برای پیش بینی و پیشگیری از سیلاب می توانست شدت سیلاب و خسارت های ناشی از آن را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: مشکلات ما مدیریتی است و می توان با مدیریت جهادی در راستای قانون بسیاری از مسائل را در استان حل و فصل و پیش بینی کرد.

 

هاشمیان افزود: در مورد زیارت، جهان نما و یزدان محله کارگروهی زیرنظر دادستان مرکز استان و با مشارکت دستگاه های اجرایی تشکیل شود تا با حضور میدانی در محل هایی که غیرمجاز ساخت و ساز می شود در کوتاه ترین زمان، تعیین تکلیف و برخورد شود.

 

وی با بیان اینکه ضعف مدیریتی ما سبب شده در مناطقی مانند زیارت دچار مشکل شویم، گفت: ما باید با کمک سازمان های مردم نهاد زیست محیطی و رسانه ها، با هجمه ای که متخلفان به عرصه های ملی و منابع طبیعی می کند برخورد کنیم.

 

این مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: در مواردی مانند ساخت و ساز در زمین های کشاورزی و باغی، حریم راه ها و رودخانه ها نیاز به طی تشریفات قانونی نیست و دستگاه های متولی باید بلافاصله با مشاهده تخلف، ساخت و سازهای غیرمجاز را تخریب کنند.

 

گفتنی است، سیل گلستان، ساخت و سازهای غیرمجاز و کمک به تولید دستور جلسه شصت و یکمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان  بود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان بهزیستی نماز جمعه خراسان جنوبي شیراز دهه کرامت شورای نگهبان امام رضا ع مقام معظم رهبری آیت الله سعیدی سیلاب رئیس کل دادگستری گلستان هادی هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: ۳۶۰ مرکز غیرمجاز نگهداری پسماند خشک در قم وجود دارد که با اختصاص زمینی به مساحت ۴۴ هکتار برای سال ۱۴۰۳ در مسیر ساماندهی این مراکز اقدام خواهیم کرد.

سید عبدالله میرابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: استمرار و پیگیری آموزش‌ها در حوزه مدارس از اولویت‌های سال گذشته سازمان بود که به همه مدارس ابتدایی سطح شهر به ویژه مقاطع سوم، چهارم و پنجم آموزش‌های لازم ارائه شد.

وی افزود: حوزه‌های اجرایی و تأمین زیرساخت‌ها با مشارکت سرمایه‌گذار از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به ایجاد ارزش افزوده از پسماند گفت: در سایت تفکیک از مبدا البرز یکی از مشکلات در زمینه گازرسانی بود که در حال عملیاتی شدن است.

وی بیان کرد: محدودیت تأمین آب در سایت البرز وجود دارد که مجوزها اخذ و زیرساخت‌ها محقق شد و به زودی پساب تصفیه شده آب و فاضلاب در سایت البرز ایجاد می‌شود.

میرابراهیمی گفت: مشکلات در سطح شهر در حوزه ورود افراد دوره گرد و ضایعاتی‌ها وجود داشت که سال گذشته توانستیم ۴۴ هکتار زمین در مجاورت شهر اخذ و مجوزهای لازم را کسب کنیم تا به انتقال مشاغل مزاحم و ضایعاتی‌ها به داخل شهر اقدام شود.

وی عنوان کرد: ۳۶۰ گاراژ در سطح شهر داریم که در مجاورت منازل مسکونی و محل‌های تجاری به جمع‌آوری ضایعات اقدام می‌کنند که امیدواریم سال آینده بتوانیم به انتقال آنها اقدام کنیم.

کد خبر 739373

دیگر خبرها

  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • پارکینگ ساخته شده روی سیل برگردان غرب تهران برچیده شد
  • تخریب پارکینگی که بر روی سیل برگردان احداث شده بود | خطر سیلاب از این مناطق تهران دور شد
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی غرب تهران/ پارکینگ غیرمجاز پارک ارم جمع‌آوری شد
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • ۲۰۰ هزار متر مکعب سیلاب وارد سد گلمندره شد
  • جاده جنگل گلستان به چمن‌بید بازگشایی شد/آب‌گرفتگی برخی مناطق گرمه
  • بازگشایی محور جنگل گلستان - چمن بید
  • جاری شدن سیلاب در ۴ شهرستان خراسان شمالی/محور چمن بید به جنگل گلستان باز شد