Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مصفا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براثر بارندگی های اخیر شهرستان‌های سراوان، نیکشهر و سیب و سوران در جنوب سیستان و بلوچستان و ۱۹ روستا دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

وی گفت: ۴۶ خانوار در این بارندگی ها دچار آسیب شدند که ۳۶ خانوار تاکنون توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: ۳۰ دستگاه چادر، ۷۴ تخته موکت، ۱۱۴ تخته پتو، ۲۲۶ قوطی کنسرو، ۲۵ سبد غذایی و ۱۵۰ کیلوگرم برنج بین آسیب دیدگان توزیع شد.

وی بیان کرد: امداد رسانی در این شهرستان ها همچنان ادامه دارد.

مصفا گفت: نیروهای هلال احمر در شمال سیستان و بلوچستان نیز به دلیل وزش توفان های ۱۲۰ روزه در حالت آماده باش هستند.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان