Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود اگر برخی ورزشگاه ها شرایط لازم را برای میزبانی نداشته باشند، تیم ها باید به شهرهای مجاور بروند.

طرفداری- فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو خراسان در خصوص تاخیر در آغاز لیگ برتر واکنش نشان داد.

به نقل از فارس، او در این خصوص بیان کرد:

به هر حال فدراسیون فوتبال و‌سازمان لیگ با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته در برخی از ورزشگاه ها رخ داد حالا مجبور است تا تمهیدات ویژه ای را بیاندیشد اما صحبت ما این است که یک شبه نمی توان راه هزار ساله را رفت و اگر می خواهیم ورزشگاه ها به تمامی امکانات امنیتی مجهز شوند باید لیگ را یا خیلی دیرتر آغاز نماییم یا اینکه اجازه برگزاری مسابقات را داده و‌به تناوب این اتفاقات را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

همین حالا ورزشگاه امام رضا(ع)‌مشهد به عنوان مجهزترین ورزشگاه ایران هنوز مشکل گیت های بلیت فروشی الکترونیکی اش پا برجاست چرا که اصلا گیتی وجود ندارد و باید حداقل ۳ ماه زمان برای نصب و‌ راه اندازی گیت های آن داشت. شما حالا ببینید در برخی ورزشگاه های دیگر که ۳۰ درصد امکانات ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) را ندارد شرایط به چه صورتی است و به نظرم فدراسیون باید تمهیدات دیگری را برای این ورزشگاه ها در نظر می گرفت. این هم که می گویند تیم ها در شهرهای مجاور بازی کنند به نظرم اصلا اتفاق نخواهد افتاد و فقط توپ را در زمین باشگاه ها انداختن است.

مالک باشگاه شهر خودرو همچنین در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی این تیم گفت:

خوشبختانه برنامه های مدنظر کادر فنی تیم ما یعنی یحیی گل محمدی طبق برنامه ریزی در حال انجام است و مدیریت باشگاه تلاش می کند امکانات را فراهم سازد. طی همین چند هفته گذشته از شروع تمرینات هم تنها برنامه اجرا نشده ما برگزاری اردوی ترکیه بود که سریعا اردوی تهران و بازی با روب آهن در اصفهان و مشهد را جایگزین آن کردیم.اردوی ترکیه و عدم برگزاری آن هم فقط به خاطر شرایطی بود که فدراسیون ایجاد کرده بود و اگر می دانستیم که برخی تیم ها این طور به بعضی مسایل بی توجه هستند ما هم شرایط دیگری را رقم می زدیم، هر چند از این بابت که پول خودمان را در کشورمان خرج کردیم خوشحالیم.

حمیداوی همچنین در رابطه با جذب بازیکنان جدید گفت:

خوشحالیم که با نظر موافق یحیی گل محمدی توانستیم بازیکنان مدنظر مان را جذب کنیم.انعقاد قرار داد با رحمتی و تمدید قرار دادبرخی از بازیکنان فصل گذشته خودمان کار راحتی نبود اما به لطف خدا این کارها انجام شد.چند بازیکن خارجی دیگر را هم به تمرینات اضافه کردیم و منتظر نظر گل محمدی برای ادامه حضور آنها هستیم. در چند پست دیگر هنوز نیاز به بازیکن داریم و در حال بررسی هستیم.نمی خواهیم بی گدار به آب بزنیم و باید انتخاب خوبی داشته باشیم تا در مسابقات به تیم کمک کنند.

مالک باشگاه شهر خودرو همچنین در خصوص شایعه مذاکره این باشگاه با برخی بازیکنان همچون رفیعی، باقری و همام گفت:

ما نفرات مختلفی را مد نظر داریم و هر روز نیز در رسانه ها صحبت از مذاکره ما با بازیکنان جدید تری هم می شود اما در خصوص بازیکنانی که مطرح شد باید بگویم در حال بررسی هستیم ولی هواداران نگران نباشند و ان‌شالله نفرات خوبی را جذب خواهیم کرد.درباره رفیعی و همام نیز صحبتی با آنها فعلا نداشته ایم، چند بازیکن دیگر هستند که طی روزهای آینده آنها را اعلام می کنیم.

مالک باشگاه شهر خودرو همچنین در خصوص ایجاد کمپ در مشهد گفت:

ما جلسات مختلفی را با دوستانمان در مدیریت شهری داشته ایم ولی هنوز در خصوص کمپ از سوی آنها پاسخ دقیقی به ما داده نشده است. به هر حال ما منتظر هستیم همچنان . خودم نیز امروز شنبه سفری را به مشهد خواهم داشت تا نتیجه قطعی این موضوعات را جویا شوم. به هر حال ما تیمی هستیم که کامل به صورت خصوصی اداره می شویم اما اگر قرار است تا به عنوان نماینده مشهد و خراسان در آسیا حضور داشته باشیم و در لیگ هم نتایج خوبمان را تکرار کنیم نیاز به حمایت جدی تر مسئولان داریم. مردم مشهد نیز دوست دارند این حمایت ها از تیمشان انجام شود تا دوباره با کسب نتایج خوب نشاط در بین آنها تزریق شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ به ستاره دورتموند: نشان بده که اشتباه می‌‎کنم!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فرداشب در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود. اتلتیکو در بازی رفت با نتیجه 2-1 تیم آلمانی را از پیش رو برداشت.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در نشست خبری قبل از بازی از مارکو رویس خواسته که نشان دهد چه اندازه شایسته بازی در ترکیب اصلی است. این مربی از او درخواست کرده تایید کند که تصمیمش برای نیمکت نشینی این مهاجم اشتباه است.

رویس در بازی گذشته مقابل اتلتیکو نیمکت نشین بود در دقیقه 84 به جای مارسل سابیتزر وارد زمین شد.

ترزیچ در ابتدای نشست خبری پیش از این بازی ابتدا خبری تلخ را به هواداران دورتموند داد:"سباستین هالر متأسفانه دوباره از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. ما فرض می کنیم که او قطعا برای 2-3 هفته آینده در دسترس نخواهد بود. ما امیدواریم که جیمی بینو-گیتنز بتواند در زمین به ما بپیوندد. جیدون سانچو هم دوباره آماده است."

دیوار زرد در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک؟
این ورزشگاه یکی از بهترین مکان‌های فوتبال است. ما به حمایت طرفداران نیاز داریم. می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. مطمئنیم که جوی عالی در ورزشگاه خواهیم داشت و می‌خواهیم آن را با یک عملکرد خوب جبران کنیم.

اتلتیکو مادرید؟
آن‌ها هفته گذشته بسیار منظم بودند و با فشار روی دروازه ما را مجبور به اشتباه کردند. الان همه چیز در دست خودمان است. می‌دانیم که در مقابل اتلتیکو چقدر سخت است وقتی کارهایی را که آن‌ها دوست دارند، انجام دهید. اما همچنین می‌دانیم که برای شکست دادن آن‌ها چه انرژی‌ای لازم است. اتلتیکو می‌تواند روی بازی مسلط شود، روی ضد حمله بازی کند و در مسابقات حذفی بسیار با تجربه است. ما بازیکنان زیادی در زمین داشتیم که برای اولین بار آن را تجربه می‌کردند. ما می‌خواهیم فردا بهتر عمل کنیم.

مارکو رویس؟
ما یولیان برانت را در آن موقعیت داشتیم. جریان بازی تغییرات دیگری را به همراه داشت. این برای مارکو سخت بود، ما با هم صحبت کردیم. او مجبور نیست تصمیمات من را بپذیرد، فقط به آن‌ها احترام بگذارد و سپس به من نشان دهد که اشتباه کردم. به همین دلیل است که ما 26 بازیکن در ترکیب داریم: ما همیشه می‌خواهیم همه گزینه‌ها را در اختیار داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ترزیچ به ستاره دورتموند: نشان بده که اشتباه می‌‎کنم!
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • احداث زمین چمن مصنوعی در بهاباد
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • چرا انداختن زباله های کره زمین در آتشفشان های فعال ایده خوبی نیست؟ (+عکس)
  • تاج: بانوان هوادار رعایت کنند تا فدراسیون تحت فشار قرار نگیرد
  • مشکل مالکیت باشگاه پرسپولیس به زودی حل می شود