Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله محمدی نایب رئیس اتحادیه باشگاه فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری بازی‌های جام شهدا بیان کرد: این چهارمین دوره‌ای است که این بازی‌های برگزار می‌شود البته ۳ دوره قبلی را سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار کردند و این دوره را ما برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همه باشگاه‌ها نامه زدیم، اما ۴ تیم موافقت و استقبال  کردند و ماهم به ۴ تیم نیاز داشتیم.   

بازی‌های پرسپولیس از شبکه ۳ پخش می شود

او ادامه داد: طبق قرعه کشی، تیم‌های فوتبال ماشین سازی و فولاد خوزستان با هم دیدار می‌کنند و بازی دیگر بین تیم‌های پرسپولیس و سایپا برگزار می‌شود. بازی‌های این دوره از رقابت‌ها در تاریخ دوم و چهارم مرداد ماه خواهد بود که هماهنگی لازم را با  فرمانداری و نیروی انتظامی  شهر قدس انجام دادیم و طبق توافقی که با صداوسیما داشتیم این بازی‌ها پخش زنده خواهد داشت. بازی‌های پرسپولیس را از شبکه ۳ و دیگر بازی‌ها را از شبکه ورزش پخش خواهیم کرد.

حاضریم به فدارسیون فوتبال کمک کنیم

عزیزمحمدی درباره نحوی کار اتحادیه باشگاه فوتبال ایران اظهار داشت: در طی این سال‌ها در انجام خیلی از کار‌ها کمک کردیم. مثلا در حرفه‌ای سازی و استانداردسازی باشگاه‌ها  کمک کردیم و در برگزاری دوره‌های آموزشی و اعزام به خارج از کشور کمک کردیم که طی آن چندین مدیر عامل به کشور‌هایی مثل برزیل، اسپانیا، ترکیه و پرتغال رفتند. در بحث‌های تخصصی باشگاه‌ها مثل درآمدزایی و نظام باشگاه داری   فعالیت داشتیم و تا جایی که از دست مان بر بیاید در برگزاری بازی‌ها کمک کردیم و حاضریم هر کمکی که از دست مان بربیاید به فدراسیون فوتبال کمک کنیم.

امور اجرایی ارتباطی با اتحادیه فوتبال ندارد

او درباره تفاوت اتحادیه فوتبال در ایران با کشور‌هایی مثل انگلیس، خاطر نشان کرد:  در آسیا طبق قانون، فدراسیون‌ها باید سازمان لیگ داشته باشند و چون اختیارات به سازمان لیگ داده می‌شود، کار‌های اجرایی ارتباطی با اتحادیه فوتبال ندارد.

عزیزمحمدی درباره اینکه گفته می‌شود کار‌های اتحادیه فوتبال قانونی نیست، گفت: همه کار‌های ما با نظر مجمع فدراسیون فوتبال بوده و انتخابات شورای ما با حضور نمایندگان وزارت کشور بوده است و همه اسناد آن ها هم وجود دارد.  

مدیر عامل‌ها باید این کاره باشند

عزیز محمدی درمورد آموزش به مدیران عامل که قرارداد‌های گران قیمت می‌بندند و پرداخت آن‌ها را به تعویق می‌اندازند، تصریح کرد: برخی از این موارد به ما ارتباطی ندارد. درگذشته بسیاری از مدیران عامل سال‌ها در تیم خود می‌ماندند، اما الآن به جز سعید آذری که چندسالی را در باشگاه ذوب آهن مدیریت می‌کند، مدیر باسابقه دیگری نداریم که در مدیریت باشگاه‌ها تجربه داشته داشته باشد. مثلا در پرسپولیس گرشاسبی رفته و ایرج عرب آمده و یا در استقلال رضا افتخاری رفته و امیرحسین فتحی آمده است. می‌خواهم بگویم که مدیران عامل یا باید این کاره باشند و یا ساختار فنی، حقوقی و بین المللی در باشگاه وجود داشته باشد. قراردا‌دها باید زیر نظر کمیته فنی باشگاه‌ها باشد و کمیته‌های حقوقی و بین الملل نیز دقت و نظارت کند.

نقش دلال‌ها زیاد شده است

عزیز محمدی درخصوص نقش دلالان در عقد قرارداد بین بازیکنان خارجی و باشگاه‌های ایرانی، خاطرنشان کرد: سوال من این است که در ۲ سال گذشته چند بازیکن ایرانی به لیگ‌های خارجی رفتند؟ از این قراردا‌ها چه مقدار پول به جیب باشگاه‌های ایرانی رفته است؟   دلالان تاثیر داشتند که هیچ پولی نصیب باشگاه‌های ایرانی نشده است. بازیکنان خارجی که به لیگ ایران می‌آیند کیفیت خوبی دارند؟ کادر فنی تیم ها باید دقت بیشتری داشته باشند و مسئولیت را بپذیرند. نمی‌خواهم نام بیاورم، اما برخی تیم‌ها اول بازیکن جذب می‌کنند و بعد سراغ مربی می‌روند. مگر چنین چیزی ممکن است؟

بیشتر بخوانید:     

نقش اتحادیه فوتبال در ایران کم رنگ است

عزیزمحمدی مدارک صوری به‌ای اف سی ارسال می‌کرد

تابش: هافبک مجارستانی مدنظر قلعه نویی به اصفهان می‌آید/ من مشمول قانون بازنشستگی نمی‌شوم

انتهای پیام/

اظهارات عزیز محمدی درباره مسائل مختلف در فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (۴ بر ۲ در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، ۳۰ سال منتظر این روز بودم؛ از سال ۱۹۹۴. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

کد خبر 840933 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال
  • هشدار مربی اسپانیا به برزیل در مورد اندریک