Web Analytics Made Easy - Statcounter

قوامی با اشاره به انعقاد قرار داد شرکت لوله گستر اسفراین با شرکت OIEC    گفت: این قرار داد تاثیر 1000 میلیارد تومانی بر درآمد این استان خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، هادی قوامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: این قرار داد بعد از سفر رئیس مجلس به استان و با پی گیری های انجام شده بعد از این سفر منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مبلغ این قرار داد 145 میلیارد تومان بوده که قرارداد خوبی برای شرکت لوله گستر اسفراین بوده است.

قوامی تاکید کرد: با انعقاد این قرار داد حداقل از خروج10میلیون دلار ارز جلوگیری شده است.

گفتنی است طاهر رستمی فرماندار اسفراین پیش از آن در گفت و گو با ایسنا، منطقه خراسان شمالی از انعقاد قرار داد میان شرکت لوله گستر اسفراین و شرکت  OIEC خبر داده بود.

وی افزود: طبق این قرار داد باید شرکت لوله گستر اسفراین برای شرکت مذکور 905 هزار تن لوله جداری و مغزی تولید کند.

وی افزود: مبلغ این قرار داد 143 میلیارد تومان بوده است.

به گفته رستمی 9.5 هزار تن لوله معادل 100 هزار متر لوله خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت لوله گستر اسفراین لوله های مخصوص قابل استفاده از وزارت نفت را تولید می کند که یکی از مشکلات اساسی این شرکت وادرات لوله و نبود سفارش تولید برای این شرکت بوده است که در آستانه سفر هیات دولت به خراسان شمالی قرار داد مذکور توسط این شرکت اخذ شده است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جلسه شورای برنامه ریزی خراسان شمالی درآمد دلار وزارت نفت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، در جهت پیشگیری از خروج کالای قاچاق از کشور طی چندین عملیات موفق شدند، تعداد ۶۵ عدد حلب روغن نباتی، ۱۳۷۰ پاکت انواع سیگار و ۷۱۰  پاکت انواع توتون به ارزش ۱ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال را به صورت بلاصاحب کشف کنند. 

وی بیان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • به جایی در موسیقی رسیدیم که بعضی‌ها با زیر ابرو برداشتن و شلوار پاره درآمد میلیاردی دارند...| مدیران ما برده ستاره‌ها شده‌اند!
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ