Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@13:36:25 GMT

انتقاد پرسپولیسی ها از برادر سلطان!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۶۹۱

به گزارش وانانیوز، 

هدایت تیم جوانان پرسپولیس برعهده مجید پروین برادر علی پروین است. او دیروز (جمعه) در دربی جوانان با حساب ۲ بر صفر مقابل استقلال شکست خورد تا قافیه را به رقیب سنتی ببازد.
این موضوع سبب شد تا هواداران پرسپولیس واکنش‌های تندی در فضای مجازی به عملکرد پروین نشان بدهند. او در فصل قبل هدایت تیم را برعهده نداشت، ولی در بازگشت به نیمکت جوانان، شکست مقابل استقلال را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است تیم استقلال دو هفته قبل سرمربی خود را شناخته و با همین شرایط مقابل پرسپولیس به برتری دست یافت.

منبع: وانا

کلیدواژه: علی پروین پرسپولیس استقلال دربی جوانان مجید پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد

۶ فروردین ۱۳۸۰ در اوج دعوا‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس، لیستی از سوی علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس منتشر شد که در آن نام ۸ بازیکن به چشم می‌خورد که از تیم اخراج شده بودند! بازیکنانی از جمله احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی، ادموند بزیک وهادی مهدوی کیا. البته هیچ وقت دلیل اخراج این بازیکنان مشخص نشد. رضا شاهرودی درباره این اتفاق می‌گوید: «روز‌های اول عید بود و ما هم به همراه خانواده به مسافرت رفته بودیم. خبر را از طریق یکی از آشنایان شنیدم. در لیست منتشر شده نام بازیکنان خوب پرسپولیس به چشم می‌خورد. ما هم قضیه را پیگیری کردیم و در جلسه‌ای که با آقای غمخوار مدیریت وقت داشتیم، گفتند که آقای پروین عذر ما را خواسته است. ما هیچ وقت دلیل این اخراج را متوجه نشدیم و به نظر من دلیل اخراج قطعا فنی نبوده است.»

برخی از کارشناسان بر این باورند که این تغییر نسل در پرسپولیس بی موقع و بدون برنامه ریزی صورت گرفت. در حالی که فصل بعد (۱۳۸۰-۱۳۸۱) پرسپولیس به لطف تساوی استقلال مقابل ملوان در انزلی به قهرمانی رسید، اما تا به امروز دیگر خبری از پرسپولیس زلزله دهه ۶۰ و ۷۰ نیست. بازیکنانی که در آن سال از پرسپولیس اخراج شدند در ۶ سال قبل از اخراجشان ۴ قهرمانی برای پرسپولیس به دست آورده بودند.

۳ سال بعد در چنین روزی (۶ فروردین ۸۳) تیم پر مهره محمد مایلی کهن در پکن ۳ بر ۱ مغلوب چین شد. نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. در نیمه دوم چین با یک بازی کاملا هجومی در دقایق ۶۹ و ۸۰ دوبار دیگر دروازه ایران را باز کرد. در تیم ملی امید ایران بازیکنانی، چون جواد کاظمیان، آرش برهانی، محرم نویدکیا، حسین کعبی و مهرزاد معدنچی بازی می‌کردند. آن زمان علی کفاشیان که آن زمان معاون ورزشی و امور فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی بود، طی نامه‌ای به دکتر محمد دادکان رییس وقت فدراسیون فوتبال، خواستار برکناری محمد مایلی کهن از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید شد.

متن نامه علی کفاشیان به محمد دادکان به شرح زیر است:

علیرغم تذکرات کارشناسی متعدد گذشته در خصوص لزوم اعمال تغییرات و تقویت کادر فنی تیم ملی امید کشورمان که متاسفانه با اقدام جدی آن فدراسیون مواجه نشد، با وجود کارائی و توانائی‌های شخصی تک تک بازیکنان این تیم که در مسابقات گذشته از خود نشان داده اند، ضعف مربیگری و عدم هدایت صحیح فنی تیم موجب شد که در دو بازی حساس اخیر این تیم مقابل کره جنوبی و چین نتایج ضعیفی حاصل شده و امید حضور تیم امید کشورمان در مسابقات المپیک ۲۰۰۴ آتن را ضعیف، بلکه کمرنگ کند، بنابراین با اعلام عدم رضایت رییس سازمان تربیت بدنی از روند مذکور از آنجائیکه بررسی کارشناسی گذشته و نیز بررسی‌های کارشناسی دو بازی اخیر، بخش اعظم ناکامی‌ها را متوجه ضعف مربیگری ارزیابی میکند به منظور استفاده از حداقل فرصت باقیمانده برای این تیم جهت حضور در مسابقات المپیک ضروری است در اسرع وقت نسبت به برکناری سرمربی و تقویت کادر فنی اقدام و نتیجه را به اینجانب اعلام کنید.

منبع: خبرآنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال