Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:02:28 GMT

مدال برنز آسیا بر گردن عسگری و گنج‌زاده

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۷۴۲

مدال برنز آسیا بر گردن عسگری و گنج‌زاده

در پایان رقابت‌های اوزان 75- و 84+ کیلوگرم شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا، تیم ایران به 2 مدال برنز رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین روز شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که با حضور 340 کاراته کا از 33 کشور در شهر تاشکند ازبکستان پیگیری می شود، صبح امروز در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری در جدول شانس مجدد غلام عباس سعادی از پاکستان را 2 بر صفر مغلوب کرد و در دیدار رده بندی با غلبه برداستونبک اوتابالایف ازبکستانی به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 84+ کیلوگرم هم سجاد گنج زاده با برتری 5 بر 2 مقابل نماینده قرقیزستان صاحب مدال برنز شد.


در وزن ۶۰ – کیلوگرم، مجید حسن نیا در اولین دیدار ۶ بر 2 راجا یانفو از هند را برد و در دومین مبارزه 5 بر یک مقابل صدرالدین سایماتوف ازبکستانی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه نماینده ترکمنستان را 8 بر صفر برد اما در دیدار رده بندی 3 بر 2 نتیجه را به حریف کویتی واگذار کرد و به مدال نرسید.

 

در وزن ۵۵- کیلوگرم، رضا روشن پس از استراحت در دور اول، دور دوم یک بر صفر گاتام سائود از هند را برد و در ادامه با همین نتیجه مغلوب آندره آکتائوف از قزاقستان شد و به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.او در این گروه ابتدا نماینده کامبوج را 2 بر صفر برد و سپس 4 بر 2 نتیجه را به نماینده مالزی واگذار کرد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

 

در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین دیدار پس از تساوی 2 بر2 در وقت قانونی مبارزه مقابل تی هونگ دین از ویتنام برنده تاتامی شد. سپس 3 بر 2 نتیجه را به میهو میاهارا از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. در این گروه ابتدا حریفی از چین را 8 بر صفر مغلوب کرد و در دیدار رده بندی 5 بر 4 مقابل حریف چینی شکست خورد و به مدال نرسید.

 

در وزن 68- کیلوگرم، زهرا یاوری در اولین دیدار مقابل جورجیا زفانیا از اندونزی بعد از تساوی 6 بر 6 با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف به فینال، او هم به جدول شانس مجدد رفت. او ابتدا در حالی که از حریف ترکمنستانی 5 بر 3 عقب بود با هانسوکو شدن رقیب برنده تاتامی شد و در دیدار رده بندی 6 بر4 مقابل حریف ژاپنی شکست خورد و به مدال نرسید.

 

بهمن عسگری سجاد گنج زاده کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بهمن عسگری سجاد گنج زاده کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد

ملی‌پوش وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران، به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا بسنده کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال پیگیری است، کشتی‌گیر وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در فینال این مسابقات با نتیجه ۵ - ۹ مقابل حریفی از ژاپن شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

محمدرضا رستمی که در فینال این وزن مقابل «هارادا» ژاپنی روی تشک رفته بود، با وجود برتری ۵ بر صفر تا انتهای وقت اول، در وقت دوم نتوانست مقابل حملات نماینده ژاپن ایستادگی کند و با نتیجه ۵ - ۹ شکست خورد تا با کسب مدال نقره، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

رستمی پیش از این در وزن ۷۲ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست مقابل لنگ از چین با نتیجه پنج بر سه به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه نهایی نیز برابر عادیلخان ساتایف از قزاقستان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • برنز 60 کیلوی آسیا به ده بزرگی رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید