Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حسین شیخ الاسلام کارشناس مسائل بین الملل درباره ادعای ترامپ در سرنگون کردن پهپاد کشورمان و تکذیب این خبر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  انتشار فیلم پرواز این پهپاد، گفت: ترامپ در این‌باره بولتون را شاهد خود قرار داده است؛ «به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دُمم».

وی همچنین افزود: آمریکایی‌ها خیلی دست‌پاچه هستند تا آبرویشان را در هدف قرارگفتنِ پهپاد قبلی‌شان طوری ترمیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الغریق یتشبث بکل حشیش» این مثال عربی یعنی کسی که در حال عرق شدن است به هر چوب‌پاره و هر چیز بی‌ارزشی در دریا دست می‌اندازد تا نجات یابد و این حکایت آقای ترامپ است؛ وضع او آنقدر در قضیه سرنگونی پهپادشان ذلیلانه است که به هر چیزی متوسل می‌شود تا آبروی خود را بازیابد. بولتون در این‌باره خبری به او داده و او هم بدون اینکه ارزیابی کند، استفاده کرده و مانند باقی کارهاشان مشخص شده که درست نیست و بی‌حساب است.

این کارشناس مسائل بین الملل درباره توقیف نفتکش انگیسی در خلیج فارس نیز گفت: این نفتکش بر خلاف قوانین بین المللی رفتار کرده که باید این کار انجام می‌شد. انگلیسی‌ها خیلی اشتباه بزرگی در توقیف زورمدارانه نفتکشی که نفت ایران را طبق قوانین شناخته‌شده بین المللی حمل می‌کرد مرتکب شدند، ولی انگلیسی‌ها مثل بقیه کارهایشان عقل به خرج نمی‌دهند و بیشتر از جلوی دماغ‌شان را نمی‌توانند ببینند و آینده‌نگر نیستند و باید بفهمند که نیاز ایران به جبل‌الطارق بسیار کمتر از نیاز آنها به خلیج فارس است؛ اگر بخواهند قلدرمآبی داشته باشند، حتما « تو سری» خواهند خورد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده زنده یاد دکتر فاطمه لشکری در اقدامی خیرخواهانه کتابخانه شخصی وی شامل بیش از ۵۰۰ نسخه کتاب نفیس را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر اهدا کرد.

افسانه دارابی با بیان اینکه این کتاب‌ها اغلب با موضوع ادبیات فارسی هستند، اظهار کرد: طی مراسمی در سوم اردیبهشت ماه، ضمن تجلیل از این حرکت خیرخواهانه، آئین نکوداشت سال‌ها فعالیت علمی و فرهنگی این بانو در طول حیات خود در این کتابخانه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081315

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • حمله ایران به اسرائیل بسیار موفق‌تر از آن چیزی بود که به نظر می‌رسد
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی