Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله باقری مهاجم تیم فوتبال استقلال که توسط استراماچونی مربی ایتالیایی آبی پوشان کنار گذاشته شد امروز برای تعیین وضعیتش راهی باشگاه استقلال شد.

باقری برای فسخ قرارداد به دفتر مدیرعامل استقلال رفت تا با دریافت رضایت راهی تیم دیگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری پیش از این چندین مرتبه در دفتر مدیرعامل استقلال حاضر شده بود، اما به دلیل غیبت فتحی نتوانسته بود رضایت نامه خود را دریافت کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است

در روزهای آغازین سال نو و شروع دوباره تمرینات استقلال خبری از مدیرعامل باشگاه نیست.

به گزارش مشرق، افراد نزدیک به باشگاه استقلال در ارتباط با شرایط این باشگاه در روزهای آغازین سال نو از غیبت مدیرعامل در محل کارش خبر می‌دهند.

در حالی که تمرینات تیم استقلال از روز پنجم فروردین ماه استارت خورده و ملی پوشان و بازیکنان خارجی این تیم از فردا در اردوی تمرینی تیم استقلال حضور پیدا می‌کنند، همچنان خبری از مدیرعامل باشگاه استقلال در ایران نیست.

منابع مطلع در ارتباط با این موضوع از سفر علی خطیر به کشور سوئیس برای گذراندن تعطیلات نوروزی خبر می‌دهند و این در حالی است که باشگاه‌های مختلف در حال آماده شدن برای بازگشت به لیگ برتر و مسابقه حساس در هفته بیست و دوم هستند.

استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر در شروع سال ۱۴۰۳ باید در تهران به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که در آخرین رویارویی مقابل استقلال موفق شد در جام حذفی آبی‌پوشان تهرانی را شکست داده و از گردونه رقابتها حذف کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال