Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@09:00:33 GMT

مرغ گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۸۹۱

مرغ گران نمی‌شود

اعلیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: رسیدگی به وضعیت قیمت مرغ و گوشت قرمز یکی از اولویت‌های اصلی تعزیرات همدان است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش اخیر قیمت مرغ جلساتی متعدد کمیسیون تنظیم بازار تشکیل شد و استاندار همدان بر ضرورت بررسی قیمت تمام شده مرغ توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید بر اینکه اجازه افزایش قیمت مرغ داده نمی‌شود گفت: در نشست اخیر کمیسیون تنظیم بازار نیز استاندار همدان با هر گونه افزایش قیمت مخالفت کرده و دستور برخورد با متخلفان را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن پور اظهار داشت: همچنین مقرر شده است فعالان در صنف مرغ و گوشت شامل تولید کننده، کشتار کننده و عرضه کننده فاکتور خرید به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بازرسان طبق فاکتور قیمت را رصد کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس فاکتور حوزه‌هایی که احتمال تخلف وجود دارد شناسایی می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: همچنین جهاد کشاورزی مکلف شد نظارت کافی بر جوجه ریزی و توزیع عادلانه نهاده‌ها در مرغداری‌ها داشته باشد.

حسن پور با بیان اینکه این نهاد بر قیمت تمام شده نهاده‌ها نظارت می‌کند گفت: سهمیه اختصاصی به دامداری‌ها و مرغداری‌ها باید منصفانه باشد و به مصرف کننده واقعی اختصاص یابد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: همچنین در حوزه سبوس، کارخانه دار مکلف شد سبوس استحصالی را بر اساس سهمیه پیش بینی شده تحویل جهاد کشاورزی برای توزیع بین دامداران بدهند.

وی بیان کرد: در حوزه نهاده‌های دامی تاکنون چند پرونده تخلف تشکیل شده و در یک پرونده فرد متخلف به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت گوشت گوشت مرغ تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در سفر به خاش و در حاشیه بازدید از مراکز عرضه سوخت، کالا و خدمات گفت: برنامه‌های نظارتی تعزیرات حکومتی سال گذشته از ۱۵ لغایت ۲۹ اسفندماه انجام و امسال نیز از اول فروردین آغاز و تا ۲۱ این ماه تداوم دارد.
وی با اشاره به اینکه در استان شرایط کدینگ کارت‌های سوخت را داریم، افزود: قرار است ۴۰ لیتر سوخت به خودرو‌های مسافران تحویل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • کشف ۷۰ کیلوگرم گوشت بی کیفیت در کرج
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در خرم‌آباد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان