Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرجشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل از برگزاری این جشنواره برای هفتمین سال پیاپی در میناب خبرداد.

وحید مکی زاده در گفتگو با خبرنگار شبستان در میناب، با بیان این که پاسداشت میراث معنوی و توجه به فرهنگ تولید یکی از محورهای اصلی این جشنواره است، به پیام نورزی رهبرمعظم انقلاب و نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید اشاره کرد و افزود:اگر جریان در محصولات کشاورزی و باغی سالم قطع نشود و مداوم باشد مشکلات معیشتی و ‌اشتغال بسیاری از مردم و جوانان حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد:شهرستان میناب با برخورداری از سطح بالای زیر کشت در حوزه محصولات باغی و کشاورزی در استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال برخوردار است که یکی از اهداف جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل پرداختن به این مهم است.

 

مکی زاده اظهار داشت:طی شش دوره برگزاری جشنواره، علاوه بر پرداختن به فرهنگ بومی، تلاش شده تا با ایجاد فرصت و معرفی ظرفیت های میناب در حوزه باغی وکشاورزی به رونق اقتصادی مردم این منطقه کمک شود.

 

دبیرجشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل در ادامه با اشاره به تنوع محصولات در میناب، اظهار داشت:بحمدالله طی سال های اخیر شاهد برگزاری جشنواره‌های مختلف با محوریت محصولات کشاورزی و باغی هستیم.

 

وی گفت:برپایی این جشنواره ها می تواند به رشد کیفی کشاورزی و باغداری در منطقه کمک کند.

 

مکی زاده تشویق و ایجاد انگیزه برای قشر پر تلاش باغدار و کشاورز از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود:جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل همچنین ایجاد شور و نشاط و شادابی در سطح شهرستان و به تبع آن کمک به ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی جامعه را سرلوحه کار دارد.

 

وی زمان آغاز به کار هفتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب را یکم مردادماه ذکر کرد و گفت:این جشنواره طی سه روز با برنامه های متنوع همراه خواهد بود.

 

دبیرجشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل با تقدیر از حمایت دست اندرکاران و دستگاه های اجرایی در میناب و سطح استان، گفت:ماهیت این جشنواره مردمی و غیر دولتی است.

 

مکی زاده در بخش دیگری از این گفتگو با ذکر این مطلب که نکوداشت فرهیختگان و نخبگان نیز بخش دیگری از این جشنواره است، افزود:در این جشنواره همچنین از برخی نخبگان استان و شهرستان تجلیل و قدردانی می شود.

 

وی یادآور شد هفتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب با حمایت مالی شرکت مکران نفت خلیج فارس که حوزه اصلی فعالیت آن تولید و صادرات فرآورده های نفتی است و در زمینه فعالیت های اجتماعی عالم المنفعه خدمات فراوانی را ارائه کرده و به دنبال سرمایه گذاری گسترده و نوآورانه در شرق هرمزگان است برگزار می شود.

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه امام رضا ع زلزله مسجدسلیمان حائری مقام معظم رهبری معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت خطبه نماز جمعه تقوا جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب انبه باغات شهرستان میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جشنواره شطرنج رده‌های سنی مختلف بانوان کشور برگزار شد که زهرا پروین در رده سنی زیر ۱۸ سال با کسب ۴ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و بدست آوردن ۵ امتیاز از ۷ بازی و پوئن شکنی نسبت به زهرا قربانی از آذربایجان شرقی درسکوی دوم ایستاد و مدال نقراه تصاحب کرد.

دراین رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵/۵ و و زهرا قربانی از آذربایجان شرقی با ۵ امتیاز مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

۲۴۴ شطرنج باز برگزار کننده مسابقات رده سنی زیر ۸ سال تا ۱۸ سال جشنواره قهرمانی کشور بودند.

مسابقات جشنواره شطرنج پسران کشور نیز با حضور ورزشکاران خوزستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود