Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به شناسایی روستاهای در معرض خطر مهاجرت نامتعارف گفت: طرح های توانمندسازی جامعه روستائیان در یک دهستان استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «یدالله وحدانی نیا» امروز (29 تیر) در اولین جلسه کارگروه استانی پیشگیری از رشد و گسترش مناطق جدید بافت های ناکارآمد شهری در استان، اظهار کرد: سال گذشته در طی برگزاری چهار جلسه کارگروه پیشگیری از رشد و گسترش مناطق جدید بافت های ناکارآمد شهری تعداد 37 مصوبه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی روستاهای در معرض خطر مهاجرت نامتعارف و بی رویه، گفت: در سال جاری تمرکز کارگروه، پیشگیری از گسترش مناطق جدید بافت‌های ناکارآمد با هدف توانمندسازی جامعه روستایی و پیشگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه و نامتعارف آنان است.

 

وی با تاکید بر اهمیت پیگیری اجرای طرح های توانمندسازی جامعه روستائیان در معرض خطر تخریب و مهاجرت‏‌های بی رویه، عنوان کرد: این امر در دهستان‌های منتخب 31 استان در حوزه مدیریت منابع آب و خاک، حرفه‌آموزی و توسعه صنایع دستی و گردشگری با تمرکز بر بوم‌گردی (اکوکمپ) با بهره‌گیری از تجارب طرح منارید، قلعه گنج و طرح های بنیاد برکت برگزار می‌شود.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری اجرای طرح کمربند سبز در مرکز استان، ادامه داد: همچنین پیگیری اجرای ماده 9 قانون جامع حدنگار (کاداستر) با تمرکز بر نقاط در معرض خطر گسترش مناطق جدید حاشیه نشین (روستاهای هدف گردشگری، بافت‌های روستا شهری) از دیگر موضوعات محوری این کارگروه است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه زلزله مسجدسلیمان امام رضا ع حائری مقام معظم رهبری معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت خطبه نماز جمعه تقوا سازمان بهزیستی بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد آیینی با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود گفت: این دوره به صورت رایگان ابتدا در کرج و سپس در شهرهای دیگر استان برگزار می شود.
محمد آئینی با اشاره به برگزاری این دوره با هماهنگی دفتر امور زنان خانواده استانداری البرز، گفت: برگزاری این دوره به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که تحقق آن نیازمند مشارکت همه بخش‌ها اعم از نهاد‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی است.
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در این دوره آموزش های لازم در حوزه مشاغل خانگی، دریافت مجوزهای استاندارد، توسعه مشاغل خانگی، کار آفرینی به متقاضیان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • بارش‌های بهاری و سیل خروشان در خراسان جنوبی+فیلم
  • مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
  • اجرای طرح روستای باسواد در خراسان جنوبی
  • مهارت آموزی بیش از ۲ هزار عشایر و روستایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای
  • هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی