Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت : از زمیان تشکیل این کارگروه ۸۸۱ متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند و تاکنون ۲۸۵ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۳۶۸ میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیل همچنین با اشاره به ثبت نام ۲۸۳ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی گفت: در استان تاکنون ۳۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۴۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در همین زمینه تاکنون ۱۳۵ فقره درخواست تسهیلات استان ثبت شده است که تاکنون ۱۰ فقره به مبلغ ۵۰۴ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند.

لشگری اضافه کرد: با پرداخت اولین تسهیلات در استان از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، در این زمینه در کشور رتبه اول را داریم.

در ادامه جلسه امروز در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۴ واحد در بخش‌های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ک

پرداخت ۳۶۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن

به گزارش قدس آنلاین، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید، ساخت و تعمیرات مسکن توسط بانک مسکن پرداخت شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تسهیلات خرید مسکن در سال گذشته به ۴۵ هزار نفر به مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان پرداخت شد. در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ همت منعقد شد.

براساس گفته بانک مسکن، در سال گذشته ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ همت توسط بانک مسکن دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین
  • ۵۶ میلیارد وام مکانیزاسیون کشاورزی در قزوین جذب شد
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • پرداخت تسهیلات سیل به کشاورزان یزدی به کجا رسید؟