Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، و پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان فتح اله حقیقی استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به شرایط کنونی کشور، گفت: افرادی‌که خودسرانه و بطور غیرقانونی اقدام به گران‌فروشی می‌کنند آرامش جامعه را مختل می‌کنند که باید ضمن جریمه، در برابر مراجع قضایی هم پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نظارت بر وضعیت بازار را از مهمترین وظایف مسئولان برشمرد و اظهار کرد: مردم از مسئولین انتظار دارند که بدرستی به وظایفشان عمل کنند و بروز این گران‌فروشی‌ها موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه صاحبان اصناف و فروشندگان باید انصاف و قانون را مراعات نمایند، افزود: همه باید شرایط و محدودیت‌های کشور را درک کنند و با این اقدامات، آرامش جامعه را بر هم نزنند.

استاندار زنجان از مدیران و فرمانداران خواست تا برای پیشگیری از بروز تخلفات در بازار، نظارت‌ها و جلسات کمیته‌های نظارتی را بطور مستمر پیگیری و برگزار کنند و افزود: محصولات ذخیره شده بر اساس ذائقه مردم و میزان مطالبه مردم با نظارت دقیق اصناف در بازار توزیع خواهد شد تا ضمن تعادل‌سازی قیمت‌های مصوب از قاچاق این کالا‌ها به خارج از استان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اماکن توزیع اقلام پرمصرفی همچون شکر باید در سطح استان افزایش یابد، تصریح کرد: بر قیمت محصولات صنوفی همچون قنادان که از شکر‌های نرخ دولتی استفاده می‌کنند باید نظارت جدی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان برای سایر محصولات استراتژیک همچون گندم نیز دستور داد: ابتدا باید سیلو‌های استان بر اساس پیش بینی میزان نیاز مردم استان تامین و ذخیره شود و سپس مازاد تولید به سایر استان‌ها ارسال گردد.

حقیقی توزیع اقلام پرمصرف در تعاونی‌های ادارات و فروشگاه‌های بزرگ را نیز دستور داد و اضافه کرد: مدیران بخش‌های مختلف از طریق بازرسان خود باید برای کنترل و افزایش نظارت همکاری لازم را داشته باشند.   انتهای پیام/ن   افرادی‌که خودسرانه و بطور غیرقانونی اقدام به گران‌فروشی می‌کنند باید در برابر مراجع قضایی  پاسخگو باشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در عرصه‌های طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته، این متخلفان ر حین برداشت غیر قانونی خاک و شن از مراتع پارک ملی موته توسط مأمورین یگان حفاظت این پارک شناسایی و دستگیر شدند.


محیط بانان ادوات برداشت غیرقانونی خاک و شن در اراضی طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته را شامل یک دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون نیز توقیف کردند. متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • وضعیت فعلی بازار گناوه زیبنده نیست/ لزوم برخورد با متخلفان
  • انجام۷۰۰بازرسی سرزده در کردستان/با مدیران ناکارآمد برخورد می‌شود
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در پناهگاه حیات وحش موته
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در عرصه‌های طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد