Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:04:47 GMT

برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۰۸۳

برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در همدان

عباس محرمی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: پس از برگزاری موفق 4 دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» طی سال‌های اخیر، امسال پنجمین دوره این در استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی نخبگان رسانه‌ای در سطح استان و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دور از جشنواره در 9 محور برگزار می‌شود، گفت: دفاع مقدس و جبهه مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی بسیج و حوزه‌های اقدام مسائل صنفی خبرنگاری، بصیرت و دشمن‌شناسی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و موضوعات آزاد اجتماعی است.

محرمی به نقش ویژه پنجمین جشنواره ابوذر در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بخش‌ ویژه این دور از جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان بیان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت www.abozarhmd.ir آثار خود را در بخش‌های خبر، تیتر، عکس، گزارش، مصاحبه، مقاله، عکس، موشن‌گرافیک بارگذاری کنند.

محرمی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 8 آبان‌ماه سال جاری است، ابراز کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 38214893-081 تماس حاصل کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه سال گذشته 72 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: از این تعداد 12 اثر به مرحله کشوری راه یافتند که متأسفانه هیچ یک حائز رتبه نشدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جشنواره رسانه جشنواره ابوذر بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه اختتامیه جشنواره قهرمان ایران در جمع خبرنگاران گفت: با افتخار رسانه ملی میزبان سومین دوره جشنواره قهرمان ایران بود و امسال این جشنواره با گستردگی و استقبال بیشتری مواجه شد.

وی ادامه داد: حدود پنج میلیون نفر از مردم در جشنواره قهرمان ایران شرکت کردند و امیدواریم در سال آینده هم با همین شکوه و انضباط و تنوعی که در رشته‌های مختلفی وجود داشت شاهد جشنواره باشکوه‌تر باشیم.

جبلی عنوان کرد: امسال به دلیل اینکه در آستانه المپیک پاریس هم هستیم امیدواریم این جشنواره و رویداد‌های مشابه که برای قدردانی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی توسط رسانه ملی یا در عرصه‌های دیگر اتفاق می‌افتد بتواند تقویت کننده روحیه ورزشکاران عزیزمان برای شرکت در رقابت‌های سنگین المپیک پاریس باشد.

وی افرود: ما به عنوان رسانه ملی همیشه افتخار می‌کنیم در کنار جامعه ورزشی و قهرمانان و فرزندان عزیزمان در همه عرصه‌ها هستیم.

رئیس رسانه ملی درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم که تبریک صمیمانه به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس بگویم. آرزویی که بعد از سال‌ها محقق شد و اتفاق خوبی امروز افتاد.

وی افزود: این مژده را به همه طرفداران ورزش به ویژه ورزش‌های بزرگی مثل فوتبال بدهم که ما و وزرات ورزش در حال تدوین آیین نامه‌ای هستیم که برای حق پخش‌ فوتبال هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.

جبلی خاطر نشان کرد: براساس برنامه هفتم ما حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که با وزرات ورزش آیین نامه‌ای را برای تعیین و تکلیف حق پخش تقدیم هیئت دولت کنیم. روی پیشنهاد مشترک با وزارت ورزش توافق داریم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و تکلیف حق پخش ورزش مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان