Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در حالی یکشنبه گذشته خبر توقیف محموله ۲ تنی گوشت توسط تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی منتشر شد که دامپزشکی مشهد برخلاف اعلام نظر رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد اعلام کرد که هتل‌ها موظف نیستند تونل انجماد داشته باشند و بین نگهداری غیراصولی فرآورده خام دامی و نگهداری غیر بهداشتی آن تفاوت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئوف مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی مشهد ابتدا در پاسخ به این نکته که آیا این گفته که گوشت‌های کشف شده در هتل پنچ ستاره در شرایط نامناسب منجد و از طرفی باید در محل تونل انجماد وجود می‌داشت و گوشت‌ها در محل منجمد می‌شد صحیح است یا خیر؟ گفت: نه این گونه نیست، وجود تونل انجماد در رستوران‌ها و هتل‌ها ضرورتی ندارد، تونل انجماد فقط باید در مراکز بسته‌بندی گوشت وجود داشته باشد که دارای پروانه بهداشتی هستند.

او در پاسخ به این نکته که یکی از مسئولان تعزیرات حکومتی مشهد در ادامه اعلام این خبر عنوان کرده بود که گوشت‌ها به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شده آیا این موضوع صحیح است؟ تصریح کرد: گوشت به دو صورت وارد رستوران‌ها و هتل‌ها می‌شود، نوع اول گوشت تازه با تاریخ انقضای ۷۲ ساعت است و نوع دوم هم گوشت‌های کارتنی است که در مراکز مجاز بسته‌بندی و در آن محل‌ها هم داخل تونل انجماد رفته است.

مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی مشهد در پاسخ به این سوال که آیا دستگاه دیگری می‌تواند در مورد آلوده بودن محموله گوشت خام، بهداشتی و یا غیربهداشتی بودن محل نگهداری گوشت اظهار نظر کند گفت: طبق قانون حاکمیت موضوع اعلام نظر در مورد فروآورده‌های خام دامی به دامپزشکی واگذار شده است.   انتهای پیام//ج.ر     واکنش دامپزشکی به آلوده بودن گوشت های یک هتل در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی

آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی، عضو شاخص حزب اعتدال و توسعه و رئیس دفتر دولت دوازدهم در واکنش به ادعای مشاور وزیر کشور مبنی بر اینکه اگر روحانی رئیس جمهور بود و در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور داشت، معلوم نبود چه بلایی سرمان می‌آمد، گفت: به نظر بنده در همین شرایطی که ایران شجاعانه اقدام بسیار خوبی انجام داد، این وظیفه حاکمیت، مردم، اقشار مختلف، نیرو‌های مسلح و همه است که وحدت و انسجام ملی را حفظ کنند و به آن توجه کنند.

وی افزود: وقتی در چنین شرایطی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم به همبستگی و وحدت ملی توجه شود، متأسفانه مسائلی که مطرح می‌کنند منجر به تفرقه و دوری می‌شود و من فکر می‌کنم افرادی که وارد این مباحث می‌شوند به منافع و امنیت ملی کشور توجه نمی‌کنند.

واعظی در ادامه تصریح کرد: یا توجه به اینکه مشاور وزیر کشور از روحانی اسم آورده باید به این نکته اشاره کرد که روز بعد از حمله سپاه به اسرائیل یعنی روز یکشنبه حدود ساعت ۱۰ صبح روحانی از جمله مقاماتی بود که با حمایت از این حمله و محکوم کردن اسرائیل موضع‌گیری کرد، بر همین اساس این قبیل صحبت‌ها بر خلاف منافع و وحدت ملی محسوب می‌شود و هم به نوعی فرافکنی است؛ بنابراین توصیه می‌کنم افرادی که مسئولیت امنیتی برعهده دارند، بیشتر از افراد سیاسی، گروه‌ها و جریان‌ها به این مسائل توجه کنند.

مسئول دفتر رئیس دولت دوازدهم با تأکید بر اینکه در نهایت شورای عالی امنیت ملی طبق فرمان رهبری تصمیم‌گیری می‌کند، اظهار کرد: همیشه مصوبات شورای عالی امنیت ملی به تأیید مقام معظم رهبری می‌رسد و در گذشته هم روند معمول این نبوده که در مورد مسائل مهم و امنیتی کشور یک نفر که خودش هم عضو شورای عالی امنیت ملی نیست، این گونه علنی در مورد آن صحبت کند، در گذشته چنین موردی نبوده است چراکه یاد گرفتیم در مورد مسائل مربوط به امنیت کشور همه جریان‌ها، گروه‌ها، شخصیت‌ها و افراد با دیدگاه‌های مختلف در این زمینه متفق هستند و هم نظر و حمایتی عمل می‌کنند.

واعظی با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب از ظریف به عنوان دیپلمات امین نام برده‌اند، یادآور شد: فکر می‌کنم دولت به دلیل ضعف و مشکلات خود در حوزه سیاست خارجی و مواردی که قرار بود زودتر حل کند و نتوانست به قول‌هایی که به مردم داده، عمل کند، هر دفعه سوژه‌ای پیدا می‌کند و می‌خواهد افکار عمومی را از آن مسائلی که مطرح است به موضوعات جانبی منحرف کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری فارس به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • واکنش وزیر امنیت ملی اسرائیل به ادعای عملیات در ایران | عکس
  • واکنش تسنیم به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • ببینید | واکنش مردم به ادعای اسرائیل پس از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای حمله خارجی به اصفهان
  • ببینید | واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای انفجار در آسمان اصفهان
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • واکنش فوری به ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره حمله به ایران
  • واکنش سپاه پاسداران به ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی