Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@11:42:21 GMT

رای عجیب و صهیونیستی فیفا علیه فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۱۵۵

رای عجیب و صهیونیستی فیفا علیه فلسطین

فدراسیون جهانی فوتبال در حکمی عجیب و تحت فشار صهیونیست‌ها، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین را ۱۲ ماه محروم کرد.

به گزارش مشرق، دادگاه داوری ورزش حکم محرومیت ۱۲ ماهه رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین به دلیل نفرت پراکنی علیه لیونل مسی را تایید کرد.

رجوب که رئیس کمیته المپیک فلسطین نیز هست در ماه آگوست از سوی فیفا به دلیل آنچه که آن را نفرت و خشونت پراکنی علیه لیونل مسی خوانده شده است، محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پیراهن مسی به آتش کشیده شد

رجوب از فلسطینیان خواسته بود در صورتی که مسی در دیدار دوستانه ماه ژوئن آرژانتین و رژیم صهیونیستی در قدس حضور پیدا کند، عکس‌ها و پیراهن‌های منقش به تصویر او را به آتش بکشند.

این اظهارات رجوب باعث شد آرژانتین این مسابقه را لغو کند، هر چند نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از همتای آرژانتینی خود درخواست کرد بازی انجام شود.

دادگاه داوری ورزش در بیانه‌ای اعلام کرد درخواست استیناف رجوب را رد کرده است.

این نهاد افزود: حکم ۱۲ ماه محرومیت و جریمه ۱۸ هزار یورویی رجوب نامتناسب نیست.

تایید حکم فیفا از سوی CAS به این معنی است که رجوب که حکم فیفا را نامتناسب، واهی، بدون سند و مدرک خوانده بود، تا ۲۳ آگوست همچنان محروم باقی خواهد ماند، درست ۲ هفته مانده به بازی فلسطین برابر ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲.

فدراسیون فوتبال فلسطین این حکم را تلاش برای محرومیت طولانی مدت ژنرال رجوب از فعالیت فوتبالی دانست و گفت این شکایت از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و به دلایل سیاسی گرفته شده است.

رجوب سال‌ها است که به دلیل حضور ۶ تیم رژیم صهیونیستی در قلمرو سرزمین‌های اشغالی با فیفا اختلاف دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فوتبال فیفا فدراسیون فوتبال فلسطین رژیم صهیونیستی تیم ملی آرژانتین لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد: برای هفتمین ماه متوالی جنایات کشتار جمعی دشمن صهیونیست در غزه ادامه دارد و آخرین آن نیز جنایت وحشیانه ای است که در مرکز درمانی ناصر در خان یونس مرتکب شد.

در این بیانیه آمده است: جنایات کشتار جمعی که علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری رخ می دهد نشانگر کیته توزی و جنایات صهیونیستهاست.

دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: اگر حمایت آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و ناتوانی سازمان ملل نبود، این جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین رخ نمی داد.

انصارالله یمن خواستار اقدام عاجل جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد و اعلام کرد: ما بر تداوم موضع ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین ومقاومت شجاع آن در غزه تاکید داریم.

در این بیانیه همچنین ازنیروهای مسلح یمن خواسته شده است که بر دامنه عملیات خود علیه کشتی های رژیم صهیونیستی و مرتبط با این رژیم در دریای سرخ، عرب و اقیانوس هند بیافزایند.

کد خبر 6085883

دیگر خبرها

  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نماینده کنگره آمریکا : نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین