Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@06:29:01 GMT

ستاره رئال مادرید: نیمار قطعا از هازارد بهتر است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۲۵۶

مدافع برزیلی رئال مادرید با جمله ای جنجالی از پیوستن نیمار به این تیم استقبال کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مارسلو برزیلی در مصاحبه با نشریه مارکا ضمن استقبال از پیوستن نیمار به رئال مادرید به مقایسه این بازیکن با ادن هازارد پرداخته است.

مارسلو به مارکا گفته: «هازارد بازیکن باکیفیتی است. او بازیکنی تکنیکی مثل نیمار است و می‌تواند در میان ۵ بازیکن برتر دنیا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نمی‌توانید این دو را هم مقایسه کنید، اما نیمار از نظر من بهتر است. نیمار بازیکنی غیر قابل پیشبینی است و دفاع کردن مقابل او تقریبا غیر ممکن است. از پیوستن او به رئال خیلی خوشحال می‌شوم. رئال باید برای جذب بهترین بازیکنان هر کاری که می‌تواند انجام دهد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: نیمار تابناک ورزشی هازارد رئال مادرید قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد آیت الله حقانی حذف یارانه ها تنگه هرمز نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)



منبع:رویداد 24

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی والنسیا 2 - رئال مادرید 2 (فیلم) هنرنمایی زیدان در جریان دیدار اسطوره‌های رئال مادرید و پورتو (فیلم) واکنش تحسین‌برانگیز ستاره رئال مادرید در اوج خشم (فیلم)

دیگر خبرها

  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت