Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رضا آذری، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فصل گذشته به دلایل مختلف به آن چیزی که می‌خواستم نرسیدم. تاریخ انتشار: 13:05 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۶۴۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رضا آذری در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره وضعیت این تیم پس از بازگشت از اردوی ترکیه اظهار داشت: نسبت به سال گذشته که تیم دیر کار خود را شروع کرد و تمرینات منظم نبود، امسال توانستیم زیر نظر استراماچونی پرفشار تمرین کنیم و در ترکیه هم به مرز فشار رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازی دوستانه انجام دادیم و نتایج خوبی کسب کردیم. استقلال امسال نسبت به سال‌های قبل جوان‌تر شده و امیدوارم خرید‌ها اضافه شوند و فصلی رویایی رقم بزنیم.

وی در مورد وضعیت خود تصریح کرد: فصل گذشته به دلایل مختلف به آن چیزی که می‌خواستم، نرسیدم. سعی کردم سال گذشته بیشتر تمرین کنم و فکر می‌کنم شایسته بازی‌های بیشتری بودم. هواداران و کارشناسان نیز از من راضی بودند، اما شرایط به شکلی شد که من بازی نکردم. در نیم‌فصل دوم هم با وجود آمادگی در مسابقات اردو، شرایط به شکل دیگری رقم می‌خورد. نیم‌فصل دوم برای من با مصدومیت تمام شد و اگر مصدوم نبودم، می‌توانستم به تیم کمک کنم.

هافبک جوان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با حضور در ترکیه اردوی تیم امید را از دست دادم و استراماچونی گفت که در تیم بمانم و خودش با مسئولان تیم امید صحبت کرد. در بازی دوستانه اول خوب بازی کردم، اما در بازی دوم نمایش خوبی نداشتم و از خودم ناراحت بودم و نتوانستم درخشان عمل کنم.

آذری در رابطه با رقابت در خط میانی، عنوان کرد: می‌دانم رقیبان زیادی دارم، اما تلاش خواهم کرد تا به ترکیب برسم. امیدوارم فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب داشته باشم. به توانایی‌های خودم اعتماد دارم و تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی حضور داشته باشم.

وی با اشاره به جوان شدن و یکدست بودن استقلال برای فصل جدید، گفت: تیم ما نسبت به فصل گذشته یک دست شده است. استراماچونی به تیم نظم داده است و بزرگتر‌های تیم به سرمربی در ایجاد نظم کمک می‌کنند و نسبت به سال گذشته جوان‌تر شدیم. این تیم می‌تواند از هفته اول حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، چون همه چیز استقلال جور است.

هافبک تیم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیرحسین فتحی زحمات زیادی کشیده و مشکل پرو پئیچ را برطرف کردند و فشار از روی تیم برداشته شد. همچنین ایشان یک آکادمی بسیار خوب سازماندهی کردند و از ایشان خواهش می‌کنم به بازیکنان پایه اهمیت بدهند تا بازیکنان دلگرم شوند. من خودم بازیکن پایه هستم و بازیکنان جوان‌تر را درک می‌کنم و امیدوارم به ما توجه شود تا الگویی برای دیگر بازیکنان باشیم و بتوانیم به موفقیت تیم کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال میزان آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • «نویزآف» در گالری بام
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است