Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@16:25:12 GMT

بدرقه زائران حج در امنیت کامل

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۳۸۱

بدرقه زائران حج در امنیت کامل

خبرگزاری میزان- جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس در ۱۹ ایستگاه پروازی با تمام توان در راستای ایجاد نظم، حفظ امنیت و صیانت از زائران در عملیات حج تمتع تلاش می‌کند. تاریخ انتشار: 13:13 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۶۳۷

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "حمید عطایی" در حاشیه بازدید از فرودگاه امام خمینی (ره) از آمادگی همه جانبه پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) برای ارائه خدمات به زائران عزیز سرزمین وحی در عملیات حج تمتع امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور با تمام توان در راستای ایجاد نظم، حفظ امنیت و صیانت از زائران در عملیات حج تمتع تلاش می‌کندو مراسم بدرقه زائران حج در امنیت کامل صورت گرفت.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه پلیس در ۱۹ ایستگاه پروازی با جدیت در تلاش و خدمات دهی به زوار است، بیان کرد: امسال پلیس فرودگاه‌های کشور برای اولین بار با ایجاد میز "خدمت"، پاسخگوی مشکلات زائران محترم است.

سردار عطایی در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی همه سازمان‌های دخیل در عملیات حج تمتع به خصوص فرماندهان و کارکنان پلیس ۱۹ ایستگاه پروازی، توجه جدی زائران به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را خواستار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناجا عطایی حجاج فعالیت شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • ببینید | امنیت کامل در فرودگاه هشتم شکاری
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند