Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@15:14:46 GMT

قیمت"مسکن"20درصد کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۴۱۸

محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد مردم مطمئن باشند قیمت مسکن بزودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود. ناطقان: رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد مردم مطمئن باشند قیمت مسکن بزودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ما اخیرا طی جلساتی با وزیر راه و شهرسازی مذاکرات جدی در خصوص بحث مسکن و افزایش قیمت غیرمنطقی و نابسامانی در این بازار صحبت کرده‌ایم.

وی افزود: ما یکشنبه هفته جاری(30 تیرماه 98) با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جلسه خواهیم داشت و این در واقع نوعی مطالبه است تا ببینیم با توجه به مذاکرات صورت گرفته، اخیر اقداماتی که از سوی وزارتخانه برای ساماندهی مسکن صورت گرفته چه بوده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد ما قرار است در این جلسه فوق العاده، از وزیر راه بپرسیم که اخیرا برای مسکن چه کارهایی انجام داده است.

رضایی در ادامه عنوان کرد که در جلسه روز یکشنبه قرار است اتمام حجتی با وزیر راه صورت گیرد و در این رابطه جزئیات دقیق اقدامات صورت گرفته را جویا شویم.

وی ادامه داد: قطعاً در این جلسه فقط ارائه گزارش عملکرد محور جلسه نخواهد بود و قطعاً ما از وزیر سوال می‌کنیم که دقیقاً چه کار کرده است و خروجی کار خود را باید به ما بگوید.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد:‌ ما در جلسه علنی مجلس هم در خصوص مسکن کامل صحبت کرده‌ایم لذا قرار بوده است در این مدت دولت و وزارت راه در ساماندهی وضعیت مسکن آن هم در فصل نقل و انتقالات اقدام ویژه‌ای داشته باشد؛ بنابراین در این نشست قرار است مجموعه اقدامات صورت گرفته مورد سوال واقع شود وزیر راه نیز باید توضیح دهد که پس از جلسات علنی و غیرعلنی مجلس برای مسکن خروجی کار او چه بوده و چه اتفاقی تا کنون افتاده است.

وی در خاتمه اعلام کرد که مردم مطمئن باشند قیمت مسکن به زودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود. منبع: انتخاب برچسب ها: قیمت ، مسکن ، رئیس کمیسیون عمران مجلس ، کاهش قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت مسکن رئیس کمیسیون عمران مجلس کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد

ایسنا/مرکزی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار مدرسه تدریس می‌کنند و با توجه به تدابیر اتخاذ شده چالش این حوزه در سال تحصیلی آینده کاهش خواهد داشت.

حسین مولوی ۶ اردیبهشت در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم با اشاره به اینکه معلم همچنان مورد اعتمادترین قشر در نظرسنجی ها اعلام شده است اظهار کرد: در سه سال اخیر در کشور و استان مرکزی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز حذف شده و امسال قرار است مدارس کانکسی با دانش آموزان کمتر از ۱۰ نفر نیز جمع آوری شوند.

وی در خصوص برنامه های هفته مقام معلم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در سطح استان مرکزی تدریس می کنند، افزود: در هفته معلم بزرگداشت مقام معلم در تماس مدارس از سوی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به هفته مقام معلم تصریح کرد: در این هفته در هر منطقه آموزشی یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان بازنشسته برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری یک ویژه برنامه تحت عنوان "معرفی معلم ماندگار" بیان کرد: در این برنامه معلمانی که ویژگی شاخص و بارزی دارند معرفی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: همچنین در این هفته جشنواره عکس مدرسه صمصامی بیات به عنوان‌ یک حرکت نمادین در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های شاخص این هفته در استان می توان به تقدیر از ۴۵ معلم نمونه منطقه ای و سه معلم استانی، دیدار معلمان نمونه با رییس جمهور، نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری شورای آموزش و پرورش ویژه این هفته، دیدار با نماینده ولی فقیه و... اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار مدرسه تدریس می کنند، به نظر می رسد با توجه به تدابیر اتخاذ شده در  ابتدای سال تحصیلی آینده، مشکل چندانی در حوزه کمبود معلم نداشته باشیم‌ و چالش این حوزه کاهش خواهد داشت چراکه تقویم کاری به جلو حرکت کرده و استخدام های ویژه انجام شده و تا پایان خرداد ماه به آموزش و پرورش معرفی می شوند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد