Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ رییس گروه سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، هدف از تشکیل این کارگاه آموزشی را توانمندسازی بازرسان سلامت کار و کارشناسان بهداشت شرکتهای خصوصی ارائه دهنده خدمات بهداشت حرفه ای در زمینه ارزیابی عوامل شیمیایی در محیط کار عنوان کرد.

مهندس شاهرخ زمردی افزود: کارشناسان در این کارگاه دو روزه آموزشی با نحوه ارزیابی و تعیین حدود مجاز عوامل شیمیایی در کارگاههای دارای عوامل شیمیایی و نحوه کنترل این عامل زیان آور در محیط کار شاغلین آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با افزایش کاربرد روز افزون مواد شیمیایی در محیط های صنعتی، مراحل تولید و آلودگی آن به انواع گازها و بخارات زیان آور، مانند سرب، کروم، واینیل کلراید، فرمالدئید، حلال های آلی و غیره، صدها و هزاران حادثه و بیماری ناشی از عوامل شیمیایی گوناگون در گوشه و کنار جهان به وقوع می پیوندد؛ که بسیاری از آنها موجب صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

رییس گروه سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد: عوامل شیمیایی بزرگترین، مشکل صنایع است و بیشترین خسارتهای مالی، جانی و اجتماعی (حـوادث، مسـمومیتها و بیماریهای حرفه ای) نیز مربوط به عوامل شیمیایی است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سلامت مواد شیمیایی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان دنا گفت: ایستگاه سلامت شهر سی‌سخت جهت خدمات‌دهی به مردم شهر سی‌سخت و گردشگران در راستای هفته ملی سلامت شامل غرفه بهداشت و محیط و بلایا، غرفه بهداشت خانواده و مامایی، غرفه آموزش و تغذیه، غرفه بهداشت روان و غرفه بیماریهای غیرواگیر برپا شد.

هدف از برپایی این ایستگاه، خدمات‌رسانی رایگان به مردم و آموزش و اطلاع رسانی هفته سلامت و آگاهی بخشی عمومی، آموزش‌های لازم در زمینه‌های بهداشت روان، آموزش در زمینه بهداشت محیط وبلایا و پیشگیری از سوانح، غربالگری دیابت و فشار خون و افزایش مشارکت مردم در ارتقاء سلامت عمومی می‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228101 برچسب‌ها مدافعان سلامت

دیگر خبرها

  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳