Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت نیسان یک تن کشته و 13 نفر مجروح شدند.

اسماعیل شاه‌بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص حادثه واژگونی خودرو نیسان اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان حامل 25 کوهنورد مشهدی در آبشار شهر خرو بالا و اعلام مرکز EOC جمعیت هلال‌احمر استان عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری امام رضا(ع) جمعیت هلال‌احمر نیشابور به همراه یک دستگاه آمبولانس و خودروی ویژه نجات بلافاصله به موقعیت حادثه اعزام گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: براساس آنچه اعلام شد گروه متشکل از خانم و آقا و برای کوهنوردی در آبشار شهر خرو بالا از مشهد به این منطقه عازم شده بودند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور بیان کرد: هرچند براساس گزارش اولیه سرپرست گروه تعداد افراد 21 نفر اعلام گردیدند اما پس از بررسی‌های صورت گرفته تعداد افراد 25 نفر بودند که 13 نفر مصدوم و یک نفر مرد 45 ساله در محل حادثه فوت کرده بود.

وی با بیان اینکه خودروی نیسان در برگشت واژگون شده بود، اظهار کرد: 10 نفر از مصدومان توسط آمبولانس هلال‌احمر و اورژانس 115 به بیمارستان انتقال داده شدند و سایر افراد به صورت سرپایی در محل درمان گردیدند.

شاه‌بیکی گفت: به دلیل اینکه آمبولانس هلال‌احمر مخصوص کوهستان است و منطقه صعب‌العبور بود، مجروحان از محل حادثه توسط این آمبولانس به اتوبوس آمبولانس اورژانس که در محل مستقر شده بود انتقال داده می‌شدند.

وی یادآور شد؛ علاوه بر مجروحانی که توسط نیروهای هلال‌احمر تحویل اتوبوس آمبولانس شدند یک نفر دیگر هم به بیمارستان 22 بهمن نیشابور انتقال داده شد.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور  بیان کرد: استقرار برج نور پایگاه امدادونجات امام رضا(ع) جمعیت هلال‌احمر نیشابور و استقرار آتوسا( اتوبوس آمبولانس) اورژانس ۱۱۵ درمحل حادثه کمک موثری در تسریع امدادرسانی به مصدومان داشت.

وی گفت: براساس آخرین گزارشی که شب گذشته واصل شد، حال دو نفر از این افراد وخیم گزارش شده بود. اینکه 25 نفر بخواهند با نیسان برای کوهنوردی بروند جای بررسی دارد.

تخطی از سرعت مطمئنه عامل اصلی حادثه

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به ایسنا گفت:  بی‌احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه راننده خودرو وانت نیسان عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ حسین دهقان‌پور افزود: متاسفانه در این حادثه فرد 45 ساله جان خود را از دست داده و چندین نفر مصدوم شدند.

وی عنوان کرد: براساس آنچه اعلام شده این افراد کوهنورد بودند که با مجوز شرکت خدماتی مسافرتی از مشهد به شهر خرو بالا آمدند که در مسیر بازگشت دچار سانحه می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: براثر این حادثه برای راننده خودرو و یکی از مسئولان گروه پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی اظهار کرد: براساس نظر کارشناس تصادفات، علت اصلی حادثه بی‌احتیاطی راننده خودرو نیسان به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده که در این راستا تاکنون برای دو نفر پرونده قضایی تشکیل شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال برج جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان خودرو مشهد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران