Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@16:15:31 GMT

برخورد جدی با اخلالگران روند تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۶۴۴

برخورد جدی با اخلالگران روند تنظیم بازار

فرخی گفت: با کلیه متخلفانی که مغایر با مصوبات ستاد تنظیم بازار اقدام به عرضه کالا و در روند آن اخلال ایجاد کنند برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از اراک، «سعید فرخی» امروز(شنبه 29 تیر) در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: تامین کالای اساسی از جمله برنج، مرغ، گوشت قرمز، شکر و روغن که مورد نیاز شهروندان است باید مورد پالایش و بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مركزي افزود: جهاد کشاورزی باید در زمینه تامین اقلام پروتئینی و اداره کل غله در زمینه تامین برنج و شکر و روغن اقدامات لازم را انجام دهند و تدابیری در این راستا اندیشیده شود که در روزهای آتی روند کاهش قیمت های اساسی مورد نیاز را مردم احساس کنند.

 

 

وی ادامه داد: امید است مصوبات این جلسات با همراهی و تلاش همگان عملیاتی و با جدیت دنبال شود و گامی در راستای رفع مشکلات مردم بردارد.

 

 

فرخی با بیان اینکه کمبود در مجموعه کالاها وجود دارد، خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی 2 هزار تن برنج و شکر بصورت بسته بندی های 900گرمی با درج عبارت قیمت مصوب تنظیم بازار و غیرقابل فروش وارد بازار می شود ضمن اینکه نظارت بر واحدهای صنفی برای عرضه این محصولات مورد تاکید است.

 

 

این مقام مسئول بر برخورد قاطع با متخلفان ستاد تنظیم بازار تاکید کرد و افزود: با کلیه متخلفانی که مغایر با مصوبات ستاد تنظیم بازار اقدام به عرضه کالا و در روند آن اخلال ایجاد کنند برخورد جدی می شود.

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مركزي تصریح کرد: اداره کل غله و جهادکشاورزی باید نسبت به تامین  و ذخیره سازی کالاها اقدام کنند، البته استفاده از ذخایز استراتژیک در مواقع بحرانی انجام خواهد شد و در شرایط کنونی کمبودها به گونه ای نیست که نیاز با استفاده از این ذخایر وجود داشته باشد.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه زلزله مسجدسلیمان امام رضا ع حائری مقام معظم رهبری معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت خراسان جنوبي شهرستان میناب سازمان بهزیستی ستاد تنظيم بازار برخورد قانونی برخورد قاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین ۱۰۱ هزار تن گندم برای خراسان جنوبی

پیشدادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی با اشاره به تأمین ۱۰۱ هزار تن گندم برای استان گفت: از این مقدار ۷۹ هزار تن گندم وارداتی از بنادر و ۲۲ هزار تن گندم با کیفیت از سایر استان‌ها بوده که در سیلو‌ها و انبار‌های دولتی و خصوصی برای تأمین مصارف مورد نیاز استان ذخیره‌سازی شده است.

او افزود: به منظور تنظیم و کنترل بازار کالای‌های اساسی با توجه به مجوز‌های ابلاغی حدود ۲ هزار و ۴۵۰ تن برنج، هزار و ۷۴۰ تن شکر در قالب طرح‌های مختلف تنظیم بازار، خانوار، ضیافت ماه رمضان، نذورات محرم و صفر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سازمان زندان‌ها توزیع شده است.

پیشدادیان اظهار کرد: پارسال واردات کالای اساسی شامل ۲ هزار و ۸۴۰ تن برنج، ۲ هزار و ۱۵۰ تن شکر انجام و در انبار‌های استان برای تأمین طرح‌های مختلف تنظیم بازار در طول سال ذخیره شده است.

بیشتر بخوانید

الزام ثبت نام گندم‌کاران خراسان جنوبی در سامانه پهنه بندی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی با اشاره به تعداد ۹ هزار و ۷۰۰ نمونه گیری برای بررسی کیفیت ظاهری گندم در سالی که گذشت، عنوان کرد: بررسی آزمایش‌های کنترل کیفی تکمیلی ۵۱ مورد است، نتایج حاصل بیانگر مرغوبیت بالای گندم وارداتی و کیفیت نسبی گندم داخلی در شاخص‌های کیفی است.

او ادامه داد: همچنین پارسال تعداد بازدید از کارخانه‌های آرد خراسان جنوبی ۹۴ مورد بوده و در این مدت تعداد نمونه اخذ شده از انواع آرد تولیدی ۱۷۵ نمونه است.

پیشدادیان همچنین از خرید ۱۸ هزار و ۷۹۵ تن گندم به ارزش بیش از ۲ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال در قالب ۵ هزار و ۹۲۴ محموله خبر داد و گفت: این مقدار گندم از ۳ هزار و ۶۱۲ کشاورز خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی بیان کرد: بیشترین خرید متعلق به شهرستان قاینات با ۲ هزار و ۸۷۶ تن سپس شهرستان‌های نهبندان با ۲ هزار و ۵۴۱ تن و خوسف با ۲ هزار و ۴۷۰ تن است.

او تصریح کرد: خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل از آن حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • احداث سد بختیاری در مرحله تامین مالی قرار داد
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • تأمین ۱۰۱ هزار تن گندم برای خراسان جنوبی