Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 29 تیرماه در دیدار با مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدی این استان با بیان اینکه جلوگیری از بروز خدشه به حقایق دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت رسالت مهم بنیاد حفظ آثار است، گفت: معرفی شهدا و سیرۀ زندگی آنان به نسل نوجوان و جوان کشور یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ایران و پاسخی مناسب به دغدغه معرفی سَبکِ زندگی انقلابی و مومنانه به جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند فرهنگ جهادی و حماسه دفاع مقدس را در جامعه ایران کم‌رنگ کنند، گفت: ثبت خاطرات رزمندگان، ایثارگران و شهدای والامقام و مستندسازی از حماسه‌های دوران دفاع مقدس یکی از وظایف مهم دست‌اندرکاران بنیاد حفظ آثار است. فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه هنوز زوایای بسیاری از حماسه‌آفرینی شهدا در دوران دفاع مقدس به نمایش درنیامده است، گفت: پیوند و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی کشور با مسئولان بنیاد و استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان متعهد و انقلابی در راستای تولید آثار فاخر چندرسانه‌ای و مخاطب‌پسند در دستور کار بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قرار بگیرد.

غیاثی با بیان اینکه استان فارس مهد پرورش 15 هزار شهید ولایتمدار و دارای کارنامه‌ای درخشان در دفاع مقدس است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس بر پایۀ ولایتمداری، حرکت عاشورایی، روحیه انقلابی و جهادی، ایثار و اخلاص رزمندگان و شهدای اسلام شکل گرفته و باید به عنوان الگوی اصلی و شاخصه حرکت به جوانان مسلمان در سراسر جهان معرفی شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي سيره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در آیین جشنی که ۲۶ فروردین سال جاری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد، حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای لوح‌های تقدیر و هدایای نقدی از طرف حوزه هنری و سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان تقدیر به عمل آمد.

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • معرفی اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان