Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» عامر کعبی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تشکیل بازار متشکل ارزی، گفت: این بازار تأثیر به‌سزایی در کاهش قیمت ارز در آینده خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه دولت اعلام کرده بود که بازار متشکل ارزی را به زودی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: دولت درباره تشکیل این بازار وعده داد، اما عملیاتی نشد که باید سریع‌تر این بازار راه‌اندازی شود، زیرا موجب می‌شود تا بسیاری از مشکلات و نیز نوسانات موجود در بازار ارز مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یکی از مشکلات موجود در حوزه بازار ارز را چندنرخی بودن آن عنوان کرد و گفت: یکی از انتظارات ما از دولت این است که سیاست‌هایی در جهت ارز تک‌نرخی در پیش بگیرد، الآن شاهدیم که ارز با چند نوع نرخ ارز می‌شود که این به بازار آسیب وارد کرده است.

کعبی با بیان اینکه بازار متشکل ارزی بر کاهش قیمت ارز تأثیرگذار است، اظهار داشت: با تشکیل بازار متشکل ارزی می‌توان به کاهش نرخ ارز امیدوار بود، اما منوط به اینکه این بازار هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: درخواست ما از رئیس‌جمهور و مجموعه تیم اقتصادی دولت این است که هرچه سریعتر بازار متشکل ارزی را راه‌اندازی کند، زیرا راه‌اندازی بازار متشکل ارزی موجب جلوگیری از نوسانات شده و به ثبات و حتی کاهش قیمت ارز کمک می‌کند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ارز بازار متشکل ارزی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه

به گزارش«نماینده» احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (8 فروردین ماه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه کم بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده که بازدارندگی نداشته باشد، اضافه کرد: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را فرهنگ سازی و توجه مردم به ضوابط رانندگی می‌دانیم ولی عده ای با عدم رعایت قوانین، برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • دولت مراقب تله‌های ارزی باشد
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده
  • ضرورت واردات خودرو
  • نماینده مجلس: برخورد مقتدر با مفسدین اقتصادی اثر بازدارندگی بر جامعه دارد
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است
  • واکنش مخبر به انتقادها از «وعده ناممکن دولت» / تولید ۴ میلیون مسکن، مصوبه مجلس بود / کاهش تورم زمان بر است
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم