Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@21:26:31 GMT

ارتباط جهاددانشگاهی با دانشگاه یاسوج بیشتر شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۸۹۴۷

ارتباط جهاددانشگاهی با دانشگاه یاسوج بیشتر شود

احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنرانی و تاکید مقام رهبری بر استفاده از ظرفیت نیروی جوان و مستعد جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک نهاد مستقل در زمینه‌هایی از جمله فنی، کشاورزی، علوم پایه، پزشکی، علوم قرآنی و... فعالیت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر جهاددانشگاهی در جامعه و تبیین مسائل فرهنگی، افزود: جایگاه این نهاد انقلابی در تولید علم حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه یاسوج اضافه کرد: در برخی از جاهایی که به کشورهایی دیگر وابسته بوده‌ایم، جهاددانشگاهی با ساخت و ساز و تولید نوآورانه و ابتکارانه، استقلال کشور را حفظ کرده است.

عریان با اشاره به نقش جهاددانشگاهی در روشنگری نسل جوان، دانشگاه‌ها و حتی روستاها، بیان کرد: پیشرفت این نهاد انقلابی روز به روز بیشتر است.

وی در بخش دیگری از بیانات خویش، تصریح کرد: با مدیریت سابق جهاددانشگاهی نشست هم‌اندیشی و همکاری‌های دو جانبه داشته‌ایم، هم‌اکنون برای هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک در زمینه آموزش اعلام آمادگی می‌کنیم، مدیریت جوان و انقلابی بداند که دانشگاه منزل خودشان است، ضمن اینکه لازم است دوستان به‌صورت عملی وارد شوند و همکاری‌ها را تقویت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی جهاددانشگاهی دانشگاه یاسوج تبیین مسائل فرهنگی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد، به مثابه دژ استوار و مستحکمی با اقتدار همراه و همگام با انقلاب در صحنه‌های مختلف بوده و در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی و مقابله با انواع تهدیدها بوده و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای در این مسیر استوار و ثابت قدم به پیش می‌رود.

به فضل الهی، پس از گذشت بیش از چهار دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی، نهال نوپای سپاه پاسداران به ثمره خون شهدا اینک به درختی تنومند و پرثمر مبدل شده که استکبار جهانی در برابر عظمت این نهاد انقلابی عاجز مانده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان سرافراز اسلام، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا، همه پاسداران جان برکف، خاصه فرماندهی و تک تک پاسداران انقلابی سپاه استان البرز و خانواده‌های معززشان تبریک می گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسالت دارم.

کد خبر 6084013

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان