Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقان گفت: در طول سه ماهه سال جاری ۱۹۳فقره پرونده از واحدهای صنفی در سطح استان تشکیل شده و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

«محمد دهقان»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون برای کنترل بازار در آذربایجان غربی تعداد 10 هزارو 326 مورد بازرسی از سطح بازار و واحدهای صنفی انجام شده و 193 پرونده نیز در این زمینه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده 5 هزار و 970 میلیون ریال بوده است.
 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه همچنین در یک هفته گذشته تعداد 552 مورد بازرسی از واحد های صنفی و تولید صورت گرفته است، بیان کرد: در این زمینه نیز تعداد 12 فقره پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ارجاع شده است.

این مسوول خاطر نشان کرد: در خصوص نظارت بر کالاهای اساسی نیز از ابتدای سالجاری نظارت مستقیم برای توزیع 160 تن گوشت منجمد، 344 تن گوشت منجمد گوساله، 40 تن گوشت منجمد گوساله وکیوم دار و56 تن گوشت گرم گوسفندی با حضور بازرس مقیم در محل توزیع انجام شده است.

سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود افزود: جهت تنظیم و کنترل عرضه و تقاضا مقدار 28 هزار و 434 تن شکر برای مصارف صنعتی، صنفی و خانوار ، هزار و 226 تن برنج 1121 هندی و 406 تن برنج تایلندی با نظارت مستقیم در سطح استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه امام رضا ع نماز زلزله مسجدسلیمان خراسان جنوبي سازمان بهزیستی خراسان جنوبی کلیپ اردبیل طرح تنظیم بازار واحدهای صنفی تنظیم بازار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است. - اخبار استانها -

مهدی قنادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به معضل سگ گردانی، اظهار داشت: روی آوردین برخی افراد به سگ گردانی یا به همراه داشتن سگ در معابر عمومی یکی از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است که در چندسال اخیر بروز پیدا کرده و به نوعی تقلید کورکورانه از فرهنگ مبتذل غربی است. 

وی با تاکید براینکه سگ گردانی هیچ سنخیتی با فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی ندارد، افزود:از طرفی بازخوردهای مردمی نشانگر این است که شهروندان خواستار مقابله با عوامل ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناپسند و غرب گرایانه سگ گردانی هستند.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه  اخیرا گزارش‌هایی از سوی شهروندان دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه عده قلیلی از مشتریان همراه با حیوانات خانگی خود مانند سگ و گربه وارد واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی مانند رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و مواد پروتئینی و حتی واحدهای صنفی فروش پوشاک می شوند. 

وی با بیان اینکه این موضوع نارضایتی عمومی شهروندان را به  دنبال داشته گفت:  ورود حیوانات خانگی به واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی خلاف موازین بهداشتی و باعث تضییع حقوق عمومی افراد می‌شود. 

قنادی با تاکید براینکه ورود حیوانات خانگی به مراکز عرضه مواد غذایی ممنوع است افزود: در این راستا همه واحدهای صنفی موظف هستند که در درب ورودی واحد خود نسبت به نصب تابلو هشداری ممنوعیت به همراه داشتن حیوانات خانگی را نصب کنند به گونه‌ای که در معرض دید مشتریان قرار گیرد. 

وی عنوان کرد: بازرسان اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی موظف هستند تا با بازدید از این واحدهای صنفی آنها را ملزم به نصب این تابلوی هشداری کرده و در صورت عدم رعایت موارد فوق و ارسال گزارشی مبنی بر اجازه واحد صنفی مبنی بر ورود حیوانات خانگی به داخل واحد در راستای صیانت از حقوق عمومی پلمب خواهد شد و پیگیرد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز