Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:17:06 GMT

مذهب آدم کشی حرمت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۰۷۷

مذهب آدم کشی حرمت ندارد

نماینده سابق ولی فقیه در هرمزگان روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مسوول جدیددفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان گفت: علمای اهل سنت به عنوان خط مقدم مبارزه با افکار سلفی هستند و به عنوان پشتیبان از آنان حمایت می‌کنیم.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ادامه داد: دفاع از مذاهب و مقابله و نبرد با ایده‌های فاسد وظیفه ماست و جهان اسلام باید بر علیه اندیشه خبیث وهابیت و سلفی گری که دیگران را قبول ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینکه بگویند همه نمی‌فهمند و تنها ابن تیمیه می فهمد حرف نادرست و دیکتاتوری فکری است.

امام جمعه سابق بندرعباس اشاره کرد: نفوذ اندیشه سلفی گری که به معنای آدم کشی بوده و قابل تحمل نیست، از همین استان و سیستان و بلوچستان عده‌ای به داعش پیوستند.

آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: سه مذهب از چهار مذهب بزرگ اهل سنت در هرمزگان زندگی می‌کنند که همه آنان مورد احترام هستند و اگر زیارت قبور و اجرای آیین مردگان در فقه مذهبی یکی از مذاهب مورد پذیرش نیست پیروان آن مذهب اجرا نکنند ولی حق ندارند مانع دیگران شوند.

وی ادامه داد: اهل سنت در هرمزگان دارای ۲ دفتر هستند که یکی توسط خودشان اداره می‌شود و دیگر هم در اختیار کارهای آنان است.

نماینده سابق ولی فقیه در هرمزگان خطاب به علمای اهل سنت گفت: به گونه‌ای سخن نگویید که تصور شود به اهل سنت ظلم شده است.

در پایان این آیین حجت الاسلام احمدرضا باوقار به عنوان رییس جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان معرفی و از خدمات یک و نیم ساله حجت الاسلام یوسف رضایی در این سمت تقدیر و قدردانی شد.

‏۶۰۴۸/‏۳۲۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مادران شهدا از سبزپوشان سپاه پاسداران به دلیل عملیات مقتدرانه در مقابل رژیم صهیونیستی حلقه گل هدیه کردند.

در حاشیه مراسم سه شنبه‌های شهدایی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تعدادی از مادران شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهدا از حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان به خاطر حمله تنبیهی سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6080384

دیگر خبرها

  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • سلفی جالب و متفاوت رضا گوچی در باشگاه بدنسازی + عکس
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • مسجدجامعی: در گذشته اهل منبر، پله‌پله، چون خود منبر بالا می‌آمدند‌/ جامعه وعاظ را در مرتبه بالایی می‌دانستند/ وعاظ می‌دانستند که خطای آنها به پای اهل بیت(ع) نوشته می‌شود؛ خود را مهمان سفره اهل‌ بیت(ع) می‌دانستند و می‌گفتند باید حرمت صاحب سفره را نگه داشت
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • عکس| سلفی جدید منوچهر هادی در یک مراسم خاص
  • بخشش قاتل به حرمت عید فطر
  • سلسله صفویه مردم ایران را شیعه کرد؟! 
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان