Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ۱۸۰۰ آزاده دارد، گفت: خاطرات آزادگان باید ثبت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،اظهار داشت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بنیاد شهید استان کرمانشاه با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌هایی تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انجام تبلیغات محیطی، انجام مصاحبه‌های مطبوعاتی، ایراد سخنرانی آزادگان در محافل مختلف تحت عنوان پیام آوران ایثار و دیدار و سرکشی از آزادگان در این ایام خبر داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از وجود ۱۸۰۰ آزاده در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: آزادگان به تعبیر بزرگان، سفرای انقلاب و نماد و الگوی استقامت بودند که در مقابل دشمن سرتعظیم خم نکردند.

این مسئول عنوان کرد: آزادگان با وجود سختی‌های تحمیل شده بر آنها، هرگز عقب نشینی نکردند و همواره امید خود را حفظ کردند.

حجت الاسلام عسگری با تاکید بر اینکه آزادگان با سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند عنوان کرد: سراسر خاطرات آزادگان درس ایستادگی و استقامت برای آیندگان است که باید ثبت و ضبط شود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه به الگوهایی نظیر آزادگان نیاز دارد گفت: آزادگان در سخت‌ترین روزهای زندگی خود شرایط روحی خود را از دست ندادند و همیشه آینده نگر بودند

وی خاطرنشان کرد: با تاسی از آزادگان باید امید خود را حفظ کنیم و با همین شرایط بتوانیم زندگی عزتمندانه ای داشته باشیم و تسلیم دشمن نشویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری

(تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری

دیگر خبرها

  • ضرورت هدایت صحیح موقوفات در مازندران
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • جنایات رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس
  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • ویدیویی تلخ از آزاده نامداری که وایرال شد
  • حرف‌های احساسی یکتا ناصر به آزاده نامداری
  • (تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • شعر فارسی، رسانه کم‌نظیر و قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای/لزوم انتقال پیام‌های دینی، تمدنی و ایرانی‌گری با زبان شعر/ضرورت ایجاد نهضت ترجمه اشعار فارسی