Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:45:00 GMT

کارآفرینان گناوه‌ای در اخذ استعلام معطل نشوند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۳۶۲

کارآفرینان گناوه‌ای در اخذ استعلام معطل نشوند

فرماندار گناوه روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید گفت: در بعضی ادارات پاسخ به استعلام‌ها چندین هفته طول می‌کشد که قابل قبول نیست و باید در مدت یک هفته انجام شود و اگر در این امر کوتاهی صورت پذیرد، برخورد می‌شود.

سیدعلی پاک نژد اظهار داشت: چنانچه کارآفرینی سریع تر جواب استعلام خود را از ادارات مربوطه دریافت کند و پروانه کار بگیرد تعدادی مشغول بکار و معضل بیکاری برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نظارت کامل، سرعت بخشیدن به کارها و تسهیل گری در کار سرمایه گذاران و متقاضیان اشتغال زایی در دستور کار ادارات قرار گیرد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه جزو ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفته، می‌تواند ازهمه ظرفیت‌ها بهره مند شود و نگاه ما بر این است که از این فرصت خوب به دست آمده نهایت بهره و استفاده برده شود.

پاک نژاد افزود: در این ارتابط جذب سرمایه‌گذار و ارائه طرح‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و پرداخت تسهیلات کم بهره از موارد در نظر گرفته شده است.

فرماندار گناوه با اشاره به وضعیت بازارچه‌های جهاد کشاورزی و بهبود کسب و کار در شهرستان گفت: وضعیت ایجاد این بازارچه‌ها در شهرستان توسط دستگاه‌های متولی بررسی و جلسات برگزار شود.

وی با تقدیر از آموزش و پرورش گناوه و بندر ریگ در زمینه همکاری برای تهیه پوشاک مدارس از تولیدکنندگان شهرستان یادآور شد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان سعی شود که پوشاک مدارس شهرستان گناوه از تولیدکنندگان پوشاک در داخل شهرستان تأمین شود.

پاک نژاد بیان کرد: اجرای طرح شهرک شیلاتی در جزایر جنوبی و شمالی با هدف ایجاد روستای بدون بیکار در دستور کار اداره کل شیلات استان و اداره متبوعه در شهرستان قرار داشته و اجرای هر چه سریع‌تر آن مدنظر است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه گلخانه‌ها در شهرستان گفت: نگاه دولت و مسئولان استان و شهرستان توسعه کشت گلخانه‌ای است و آماده همکاری با متقاضیان در این حوزه هستیم.

در این نشست مسایل و مشکلات برخی از طرح‌های سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان گناوه بررسی و در جهت رفع آنان پاسخ داده شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید با خود بخش خصوصی حل و فصل شود، گفت: این ستاد به دنبال اثرگذاری در اقتصاد و تولید از طریق بخش خصوصی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا غزنوی، دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403 با محمدباقر آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور دیدار و گفتگو کرد.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دیدار با دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید با خود بخش خصوصی حل و فصل شود، گفت: این ستاد به دنبال اثرگذاری در اقتصاد و تولید از طریق بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از قوانین و مقررات مضر تولید است، افزود: ستاد تسهیل با جایگاه ویژه قانونی، قدرت و توان مقابله با مقررات و قوانین دست و پا گیر را دارد، لذا اگر مجمع کارآفرینان ایران به طور مثال ده چالش تولید را روی میز بگذارد ما آماده پرداخت به آن‌ها با هدف رفع چالش‌ها هستیم.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه ساختار و شرایط فعلی کشور منجر به جهش تولید نخواهد شد و نمی‌توان فقط بخش خصوصی را در این باره مخاطب قرار داد، گفت: بسیاری از مشکلات و چالش‌های تولید در بخش‌های دولتی متمرکز شده است و به همین خاطر، همواره به جای رفع چالش به چالش‌های موجود افزوده می‌شود.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران نیز در این دیدار با پیشنهاد برگزاری جلسات ستاد تسهیل درخصوص پیشران‌های مولد بخش خصوصی در مجمع کارآفرینان ایران گفت: همه اعضای مجمع کارآفرینان ایران صد در صد از بخش خصوصی هستند. در واقع ما یک نهاد واسطه گر هستیم که با همزبانی بیشتر می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را از بین ببریم.

حمیدرضا غزنوی با تاکید براینکه به دلیل تاثیرگذاری باید به پیشران‌های مولد توجه ویژه‌ای شود و حتی خط سبزی برای آن‌ها طراحی شود، افزود: فقدان سند سیاست صنعتی در کشور یکی از چالش‌های مهم تولید است و بدون شک عدم توجه به مزیت‌های رقابتی و گسترش آن در اقتصاد کشور و استفاده از مزیت‌های فعالیت پیشران‌های اقتصادی در داخل و خارج از کشور، ناشی از بی توجهی به سیاست‌های صنعتی در کشور است.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران همچنین در پایان تاکید کرد: مجمع کارآفرینان ایران در سطح کارشناسی همواره آماده همکاری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام