Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:16:41 GMT

نقطه پایان ماموران شیلد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۳۷۵

نقطه پایان ماموران شیلد اعلام شد

در کنفرانس کامیک کان سن دیگو اعلام شد سریال مشهور مارول بعد از فصل هفتم به پایان خواهد رسید. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال «ماموران شیلد» یکی از محصولات دنیای ابرقهرمانی مارول و دیزنی است. اثری که پخش آن از سال 2013 آغاز شد و تا امروز بیشتر از 120 اپیزود آن روی آنتن شبکه abc رفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول که فعلا در میان فصل ششم خود قرار دارد اما به زودی قرار است به پایان برسد. طبق اعلام مدیر بخش تلویزیونی مارول در کنفرانس کامیک کان سن دیگو، سریال «ماموران شیلد» با پخش فصل هفتم به پایان خودش خواهد رسید. این در حالی است که بسیاری دیگر از سریال های مارول مثل «مامور کارتر»، «دردویل»، «جسیکا جونز»، «مدافعان»، «مشت آهنی» و... هم در سال های اخیر به پایان رسیده بودند.

مارول هنوز اعلام نکرده چه اثری جایگزین سریال مذکور خواهد شد اما با توجه به این که خبر پایان «ماموران شیلد» در روز اول کامیک کان سن دیگو اعلام شده پیش بینی می شود در روزهای آینده خبرهای بهتر و هیجان انگیزتری برای طرفداران دنیای ابر قهرمانی مارول و دیزنی مخابره شود.

سریال «ماموران شیلد» در تمام سال هایی که از تلویزیون پخش می شد فقط موفق به دریافت دو نامزدی امی آن هم در بخش بهترین جلوه های ویژه بصری بود و نتوانست به موفقیت دیگری از این حیث دست یابد.

انتهای پیام/

R1013149/P/S4,34/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم سفیان رحیمی به الهلال از روی نقطه پنالتی (العین 2-0 الهلال)

سفیان رحیمی گل دوم العین مقابل الهلال را به ثمر رساند.

دانلود (10.8MB)

دیگر خبرها

  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • خلاصه بازی الهلال و العین + فیلم
  • گل الخاندرو رومرو به الهلال از روی نقطه پنالتی (العین 4-1 الهلال)
  • گل سوم سفیان رحیمی به الهلال از روی نقطه پنالتی (العین 3-0 الهلال)
  • گل دوم سفیان رحیمی به الهلال از روی نقطه پنالتی (العین 2-0 الهلال)
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود