Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش از فعالیت باشگاه عقاب در لیگ برتر تکواندو، وزنه برداری، کاراته و دوچرخه سواری و همچنین لیگ دسته یک کشتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محسن حیدریان، مدیر تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری، با بیان اینکه باشگاه عقاب با استراتژی و راهبرد جدیدی در دوره مدیریتی جدید اداره خواهد شد، اظهار کرد: این باشگاه از باسابقه ترین باشگاه های کشور است که از سال ۱۳۳۷ در بحث ورزشی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش کشور مدیون باشگاه عقاب است چرا که این باشگاه محل تولد خیلی از ورزش‌ها بوده که اکنون در سطح کشور دارای فدراسیون هستند و به صورت گسترده فعالیت می‌کنند. باعث افتخار است که باشگاه عقاب در دل نیروی هوایی قرار گرفته است.

او با اشاره به ماموریت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در حوزه تربیت بدنی، گفت: ماموریت نخست نیروی هوایی پرسنل پایورمان هستند که باید دارای نیروی جسمانی بالایی باشند. سپس خانواده‌ها و فرزندان پرسنل را مدنظرداریم. ۱۴ پایگاه هوایی داریم که جمعیت زیادی در این پایگاه‌ها حضور دارند و تاثیر گذار هستند. هر پایگاه در هر شهری، اثرات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روی محیط جغرافیایی خود می‌گذارد.

مدیر تربیت بدنی نهاجا تاکید کرد: مردم سطح کشور هم از اماکن و زیرساخت های نیروی هوایی بهره مند می‌شوند. جامعه سوم ما نیروی پرسنل وظیفه است که از روی رسالتی که بر عهده ارتش و نیروی هوایی گذاشته شده است، موظف هستیم در دو بخش حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای به نیروهای وظیفه خدمت‌رسانی کنیم.

حیدریان همچنین به فعالیت ورزشکاران به عنوان سرباز قهرمان در نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: یکسری جوانان زحمت کشیدند و ورزشکار حرفه‌ای شدند. ورزشکارانی که در سطح کشوری و استانی مقام کسب کردند، تسهیلاتی از سوی نیروی هوایی دریافت می‌کنند که خدمت مقدس سربازی این عزیزان لطمه‌ای به وضعیت حرفه‌ای آنان وارد نکند.

مدیر تربیت بدنی نهاجا خاطرنشان کرد: دستورالعملی را با دستور فرمانده نهاجا تدوین کردیم که اکنون ابلاغ و اجرا شده است. این دستورالعمل در یک محیط تضمین شده و سالم تهیه شده که خدای نکرده در جذب ورزشکاران فسادی وجود نداشته باشد.

او درباره فعالیت تیم فوتبال عقاب در سال جاری گفت: برنامه ریزی لازم برای شرکت تیم‌های ورزشی باشگاه عقاب در رشته‌های مختلفی انجام شده است. تیم فوتبال امیدهای عقاب در لیگ آسیاویژن و تیم بزرگسالان در لیگ دسته سه فعالیت خواهد کرد اما در سایر رشته‌ها در لیگ برتر شرکت می‌کنیم.

او ادامه داد: بحث حرفه‌ای هدفمان این است که در اکثر ورزش‌ها شرکت کنیم؛ منتهی باید ببینم از نظر نیروی انسانی و از نظر ظرفیت‌های اعتباری و ساختاری توانمندی‌های لازم را داریم یا نه. بدون شک امسال در لیگ دوچرخه سواری، لیگ وزنه برداری، لیگ تکواندو، لیگ دسته یک کشتی و لیگ برتر کاراته شرکت خواهیم کرد چرا که یک سری از ورزش‌ها از نظر آمادگی جسمانی برای ما ارزشمند هستند. اولویت ما ورزش‌های کاربردی همانند جودو، کوراش، کاراته، کشتی، پنج گانه، سه گانه و ... هستند.

حیدریان درباره فعالیت تیم والیبال عقاب در لیگ برتر نیز، گفت: برای حضور در والیبال در سال‌های گذشته سرمایه گذاری کردیم اما جایگاه ارتش این نیست که عقاب نهاجا موجب سرگرمی تیم‌های دیگر شود. خیلی از تیم‌ها با بودجه هنگفت و کلان وارد لیگ والیبال شدند و سرمایه گذاری هم زیاد است. ما همین بودجه را در چندین رشته انجام می‌دهیم و به قهرمانی و رونق می‌رسیم.

وی درباره اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات ارتش‌های جهان موسوم به سیزم، اظهار کرد: تیم دوچرخه سواری از طرف نیروی هوایی و به نمایندگی از نیروهای مسلح به سیزم می‌رود. تیم والیبال عقب نهاجا نیز به عنوان مامور در پدافند هوایی ارتش آماده می‌شود.

مدیر تربیت بدنی نهاجا همچنین درباره وضعیت اماکن و تجهیزات ورزشی نیروی هوایی ارتش در سطح کشور، گفت: در گذشته نگاه کلانی به پایگاه های کشور  وجود نداشت. در واقع چه نیازی است تمام امکانات ورزشی خودمان را در تهران متمرکز کنیم و سایر پایگاه‌های هوایی در سطح کشور از داشتن اماکن ورزشی محروم شوند. اگر در تهران تجهیزات ورزشی هم نباشد،  امکانات شهر تهران، فدراسیون‌ها، اداره ورزش و جوانان، اداره ورزش شهرداری، سپاه، ارتش، بسیج و ... وجود دارد. اکنون دغدغه مسئولین بر عدالت اجتماعی است و به عنوان مسئول به دنبال تجهیز سایر پایگاه‌های هوایی در مناطق محروم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نيروي هوايي ارتش نهاجا لیگ برتر تکواندو مردان كاراته وزنه برداري دوچرخه سواری باشگاه عقاب عقاب نهاجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند. اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته