Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:54:07 GMT

پلیس تهران از طرح جدید عایدی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۵۳۹

پلیس تهران از طرح جدید عایدی ندارد

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای طرح ترافیک جدید (کاهش آلودگی هوا) اظهار داشت: این طرح پیشنهاد سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به شورای ترافیک تهران بود که پس از تصویب نهای از ابتدای تیرماه در حال اجراست.

وی افزود: قابل ذکر است که پلیس هیچ منفعت یا برداشت اقتصادی از این طرح ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4671261 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا مهماندار پلیس راهور طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت‌نام‌ها جمع‌بندی صورت می‌گیرد و در مورد تعداد سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: جزئیات تغییرات جدید محدوده طرح ترافیک در تهران

سخنگوی شهرداری تهران، افزود: تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی با بیان اینکه اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، تصریح کرد: یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227350 برچسب‌ها شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • مالیات بر عایدی سرمایه ۱۲ سال در انتظار تصویب
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت