Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس پیشنهادی مبنی بر جدایی از این تیم و رفتن به تیم های خارجی را ندارند.

به گزارش مهر، اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه به اتمام رسید تا کاروان این تیم عصر امروز به تهران بازگشته و پس از دو روز استراحت تمرینات خود را از روز دوشنبه دنبال کند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی به تهران باز می گردند که گابریل کالدرون تصمیم به خط زدن شایان مصلح و سروش رفیعی از لیست بازیکنان این تیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیستی که به احتمال فراوان طی روزهای پیش رو بار دیگر دست‌خوش تغییر می شود. سرمربی پرسپولیس منتظر است مهاجم خارجی جدید سرخ ها جذب شود تا او بتواند بازیکن مدنظر خود را از لیست خط بزند و جا را برای حضور بازیکن جدید خط حمله باز کند.

بازیکنان پرسپولیس که قبل از رفتن با تیم به اردوی ترکیه صحبت از پیشنهادات خارجی می کردند حالا ترس بیرون ماندن از لیست یا نیمکت نشینی در تیم فصل آینده را دارند.

باشگاه پرسپولیس غیر از روزهای ابتدایی نقل و انتقالاتی که چند پیشنهاد از تیم های یونانی و بلژیکی برای علی علیپور دریافت کرده بود خواهان رسمی دیگری برای بازیکنانش نداشت تا آنها ماندن در پرسپولیس را به رفتن ترجیح دهند.

نمابر دفتر باشگاه پرسپولیس و ایمیل رسمی سرخ ها در حالی خالی از هرگونه پیشنهاد برای بازیکنان است که تنی چند از آنها برای بالا بردن قیمت خود سعی دارند روی همین موضوع مانور دهند. آنها قرار است فردا به دیدار ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس رفته و در صورت امکان متممی را به قرارداد مالی خود اضافه کنند اما مدیران باشگاه که از حقیقت اطلاع دارند قصدی برای انجام این کار ندارند تا بازیکنان مدعی، طبق قرارداد به کار خود در پرسپولیس ادامه دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرپسولیس بازارگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس

رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در انتهای فصل به پایان خواهد رسید.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی عملکرد جالب توجهی داشت و توانست در پست‌های مختلف، بازیکنان خوب و با کیفیتی را همچون عبدالکریم حسن مرد سال ۲۰۱۸ آسیا و اوستون اورنوف پدیده تیم ملی ازبکستان را جذب کند.

پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی و جاشنین یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی کرده و حالا در کنار رقیب سنتی خود یعنی استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر است.

هواداران این تیم در این روزها علاوه بر اینکه خواستار تکرار عنوان قهرمانی در این فصل و خاطرات خوب فصل گذشته هستند یک دغدغه مهم و جدی دیگر نیز دارند. در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.با مرور اسامی این بازیکنان و تعداد آنها، باید گفت سرخ‌پوشان در خطر از دست دادن یک تیم کامل از ستاره‌های خود هستند.

البته حضور بازیکنان و روند تمدید قرارداد آنها با باشگاه منوط به نظر سرمربی تیم یعنی اوسمار ویرا است. از طرفی نیز باشگاه مذاکراتی را با این مربی برزیلی برای تمدید قرارداد داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار خواستار حفظ تمامی بازیکنان خود بوده و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده است.

از طرفی نیز بسیاری از باشگاه های متمول لیگ برتری فرصت را مغتنم شمرده و در تلاش هستند تا از موقعیت پیش آمده استفاده کنند و ستاره‌های پرسپولیس را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرند. یکی از این باشگاه‌ها مذاکرات جدی با ۴ بازیکن این تیم داشته و به نظر می‌رسد اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تمدید قراداد بازیکنان خود اقدام سریع و موثری نداشته باشد، باید در پایان این فصل شاهد جدایی بسیاری از مهره‌های کلیدی تیم باشیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!