Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:15:19 GMT

شاخص در کانال 246 هزار واحدي ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۵۷۱

شاخص در کانال 246 هزار واحدي ماند

خبرگزاری آریا- شاخص بورس با 324 واحد افت در پایان معاملات امروز در کانال 246 هزار واحدی باقی ماند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، شاخص بورس با 324 واحد افت در پایان معاملات امروز به 246 هزار و 466 واحدی رسید.
در معاملات امروز دو میلیارد و 834 میلیون سهم در 334 هزار و 593 دفعه معامله شد.
ارزش معاملات در بازار امروز 8 هزار و 616 میلیارد ریال و ارزش بازار نهصد و بیست و دو هزار میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماد‌هایی که بیشترین تاثیر را در شاخص امروز بورس گذاشت فلزی معدنی ها، پتروشیمی‌ها و مخابراتی‌ها بود و نماد‌های پر بیننده بانکی‌ها و خودرویی‌ها معرفی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاخص کانال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل

بازار سرمایه دومین روز کاری هفته را با رشدی ۲۷ هزار واحدی به پایان رساند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را مشابه روز گذشته با اقتبال خریداران مواجه بود و در نهایت توانست با صعود به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 27 هزار واحدی به 2 میلیون و 312 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 8500 واحدی به ارتفاع 753 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.

همچنین دیگر نکته ای که در معاملات امروز به چشم می خورد، عدم واکنش بازار به اخبار ساماندهی معافیت های مالیاتی صندوق های بورسی بود.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 2 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 7 هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 320 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 288 نماد در محدوده مثبت و 171 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 242 نماد در محدوده مثبت و 111 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار