Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@15:16:35 GMT

پاسخ قطعی مهدی طارمی به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۵۷۴

 مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس که زمزمه‌های فراوانی متوجه بازگشت او به تیم سابقش برای یاری خط حملۀ این تیم به گوش می‌رسید، رسماً خیال سرخ‌های تهران را راحت کرد تا دیگر کسی سراغ وضعیت او را در مسیر پوشیدن پیراهن سرخ‌ها نگیرد و سیل انتقادات احساسی علیه این مهاجم توانمند و کارآمد شکل بگیرد.

اخبار ورزشی- در شرایطی که پرسپولیس  چندین و چندبار با او مذاکره کرده بود و امیدوار بود که طارمی بدون تیم، راه بازگشت به خانه را برای قدرتمندتر شدن تیم سابقش در پیش بگیرد، این بازیکن رسماً اعلام داشت نمی‌تواند به فوتبال ایران بازگردد و به دنبال بازی کردن در اروپا می‌باشد تا بار دیگر این مهاجم به سرخ‌ها پشت کرده باشد و پروندۀ حضور او نیز در جمع سرخپوشان احتمالا برای همیشه بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساسی که امروز میان طارمی و پرسپولیسی‌ها وجود دارد، به قدری بد است که به نظر می‌رسد آقای گل سابق، بهترین تصمیم را برای بازنگشتن به خانه گرفته است! چرا که او به خوبی می‌داند که تحمل سنگینی فشارها از هتریک کردن در دربی نیز سخت‌تر است و در بازگشت به تهران حداقل برای چندین ماه باید به دنبال کنترل مسائل روانی در خود باشد و زیر بار فشارها دوام بیاورد که ترجیح طارمی بر این بود که این فشارها را با وجود نیاز شدید تیمش به خود، تحمل نکند که این حق انتخاب نیز، حقی طبیعی برای اوست.

احتمالا پروندۀ بازگشت طارمی به پرسپولیس برای همیشه بسته شد! او در سومین بزنگاه ممکن نیز مردود از آزمون خود خارج شد تا عملاً دیگر هیچ شانسی برای آشتی او با سرخ‌ها وجود نداشته باشد، از جدایی عجیب و هنوز هم مرموزش و انتقال به ریزه‌اسپور تا قانون‌شکنی و بازگشت اجباری به خانه تا محرومیت خود و پرسپولیس در یک اشتباه فاحش و ترک باشگاه پس از محرومیت و حالا هم بی‌میلی و زدن دست رد به سینۀ سرخ‌ها، عملاً تمام پل‌های پشت‌سر او را خراب کرده تا طارمی تنها یک اسم و نه بیشتر برای پرسپولیسی‌ها باشد و آن روی نفرت فوتبال نیز برای او هواداران سرخ‌ها به روی پردۀ نمایش بیاید.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مهاجم مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست

به گزارش جام جم آنلاین، همزمان با نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه و دنیا و همچنین با کاهش تنش های سیاسی در منطقه سیرنزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد.

قیمت دلار صبح روزی که پاسخ محکم ایران به اسرائیل داده شد، تا  70 هزار تومان بالا رفته بود ولی بعد از مشخص شدن ابعاد ماجرا و اثبات اقتدار نظامی کشورمان، جو بازار ارز کاملا برخلاف روزهای قبل شد. جو منفی که قبل از پاسخ ایران به اسرائیل در بازار حاکم بود باعث افزایش شدید قیمت ها در بازار طلا و ارز شده بود.

اما بعد از پاسخ محکم ایران ورق در بازار داخلی نیز بازگشت و جو بازارها مثبت شد. این موضوع بعد از مشخص شدن ضعف و ناتوانی اسرائیل  در اصفهان بازهم تقویت شد.

ادامه سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز باعث شده تا قیمت دلار از ساعتی قبل به کانال 63 هزار تومان بازگردد. قیمت سکه نیز هم اکنون به کانال 41 میلیون تومان بازگشته است.

فعالان بازار می گویند از دقایقی قبل اکثریت افراد حاضر در بازار فروشنده شدند و سعی دارند در همین قیمت ها طلا و ارز خود را به ریال تبدیل کنند. اما نکته مهم اینجاست که خریداری در این ساعت ها در بازار وجود ندارد و همه منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

به گفته کارشناسان اقتصادی، طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت شاهد اُفت تقاضای ارزی در بازار بوده‌ایم و به نوعی فشار‌ روی قیمت دلار نیز کمتر می‌شود؛ بنابراین چنانچه شوکی خارجی به کشور تحمیل نشود، شاهد ایجاد یک ثبات در بازار خواهیم بود.  

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر