Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: هفتمین دوره از دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج امسال برگزار خواهد شد.

محمد بادپر در گفت و گو با ایسنا منطقه فارس خاطرنشان کرد: فراخوان دوسالانه‌ی نارنج، در روزهای ابتدایی مردادماه منتشر و از پُستر این رویداد ادبی رونمایی می‌شود.

بادپر افزود: خوشبختانه جایزه‌ی داستان کوتاه نارنج به‌خاطر مستقل بودن، آزاد بودن موضوع، سابقه و نوع برگزاری در بین اهالی و بسیاری از نویسندگان مستقل داستان، بسیار مورد احترام بوده و همین کار را برای ما، بسیار سخت کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اشاره به حضور و همراهی نویسندگان سرشناس ایران با این رویداد ادبی، یادآور شد: خوشبختانه عملکرد کارگاه داستان باران و انجمن اهل قلم در کنار حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مسئولین شهرستان جهرم باعث شده آیند‌ه‌ی بسیار روشنی پیش‌‌روی داستان‌نویسان این شهرستان قرار داشته باشد .

بادپر همچنین گفت: اطلاعات مربوط به این دوسالانه علاوه بر خبرگزاری‌ها از طریق سایت www.dastannaranj.ir  نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این فعال ادبی گفت: هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج توسط کارگاه داستان باران، انجمن اهل قلم شهرستان جهرم و موسسه فرهنگی هنری نارنج و با حمایت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و سایر نهادهای فرهنگی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره فرهنگ و ارشاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس فرهنگی هنری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز مدیران وزارت ارشاد با معماران در ساختمان وزارتخانه اظهار کرد: جشنواره معماری فجر، امسال به جشنواره‌های دیگر فجر افزوده می‌شود.

وی افزود: سند ملی معماری امروز تحویل شورای عالی انقلاب فرهنگی شد که تحولات بزرگی را رقم خواهد زد.

اسماعیلی همچنین درخصوص طرح ویژه وزارت ارشاد عنوان کرد: دهه فجر ساخت بنای آسمانه هنر ایران آغاز می‌شود، که برای این طرح بنای ده هزار متری با مجموعه زیربنایی ۱۲۰هزار متری پیش بینی شده است.

همچنین ایجاد دبیرخانه هنر معماری و حکم دکتر محمدخوانی هم امروز ارایه شد، این دبیرخانه امسال شروع بکار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • خبر‌های کوتاه از شهرستان بردسکن
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود