Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی دارای مشکلات بسیاری است که باید دولت و مجلس این سازمان را  از ورشکستگی نجات دهند.
اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه 42 میلیون نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و 3 میلیون و 200 هزار نفر نیز از این سازمان مستمری دریافت می کنند، اظهار کرد: هزینه های تأمین اجتماعی بالاست و دولت هم به تعهداتش در قبال سازمان عمل نمی کند و در حال حاضر دولت 200 هزار میلیارد تومان به این سازمان بدهکار است و هر سال نیز 30 هزار میلیارد تومان به تعهدات دولت افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  دولت ها را مقصر اصلی بروز مشکلات در سازمان تأمین اجتماعی دانست و تأکید کرد: دولت ها هر موقع در هر کجا کم آوردند به این صندوق دست اندازی کردند و الان وضعیت سازمان را به این روز انداختند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت و مجلس به داد این سازمان نرسند در دهه های آینده صندوق دچار ورشکستگی می شود که این به مصلحت کشور نیست.
رنجبرزاده تنها راه نجات این صندوق را به روز رسانی پرداخت بدهی دولت به صندوق و ممنوع شدن دست اندازی دولتها به آن دانست و خاطرنشان کرد: زندگی 42 میلیون کارگر به این صندوق گره خورده بنابراین دولتها حق ندارند به این صندوق دست اندازی کنند.
وی از عزم هیئت رئیسه مجلس برای تعیین تکلیف وضعیت صندوق تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: به مرکز پژوهش مجلس مأموریت داده شده تا گزارشی از آخرین وضعیت سازمان ارائه کنند و این گزارش در ماه آینده در جلسه غیرعلنی مجلس با شرکا برگزار می شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دولت و مجلس رئیسه مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم هیئت رئیسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، پروتئین یکی از نیازهای بدن انسان بوده که بخشی از آن به وسیله انواع گوشت سفید و قرمز تأمین می‌شود. در چند سال اخیر به ویژه از اردیبهشت سال گذشته نابه‌سامانی بازار گوشت قرمز نمود پیدا کرد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که در جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تخصیص ارز ترجیحی برای تأمین نهاده‌های دامی حذف شد. البته کارشناسان این بازار تاکید دارند سیاست‌های غلط دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ زمینه وضعیت بازار امروز را به وجود آورد.

سال گذشته قرار بود برای تأمین نیاز بازار کشور دام پایه پروار وارد کشور شود که بنا بر سیاست‌های تعریف شده در نهادهای متولی این امر عملیاتی نشد و در عوض دام آماده ذبح و گوشت قرمز وارد کشور شد. در ادامه گزارشی آماری از وضعیت تولید دام سنگین می‌آید.

تولید دام پایه پروار در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌های کشور بود؛ ضمن اینکه تعداد ۳۸۸ هزار رأس گوساله در بهره‌برداری‌های پرورش‌دهنده دام متولد شد.

جزئیات بیشتر درباره وضعیت دام سنگین کشور را در اینجا بخوانید.

کد خبر 6082310 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول