Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش یمن اعلام کرد که با پهپاد «قاصف k۲» یک پایگاه هوایی در جنوب غرب عربستان سعودی را هدف قرار داده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز (شنبه) از حمله جدید به یک پایگاه سعودی خبر داد.

سرتیپ سریع اعلام کرد، یگان پهپادی ارتش یمن با پهپاد «قاصف k. ۲» پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیس مشیط» عسیر (در جنوب غرب عربستان سعودی) را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، یحیی سریع تصریح کرد: پهپاد قاصف k۲ رادار‌ها و مراکز نظامی مهمی را در پایگاه ملک خالد هدف قرار داده و این عملیات در پاسخ به ادامه حملات و جنایات ائتلاف صورت گرفته است.

نیرو‌های ارتش یمن و انصارالله دوشنبه هفته گذشته (۲۵ تیرماه) نیز با استفاده از چند فروند پهپاد قاصف k۲، پایگاه هوایی ملک خالد را هدف قرار دادند.

عملیات امروز پس از آن انجام شد که ائتلاف سعودی بامداد امروز (شنبه) از آغاز موج جدیدی از حملات هوایی به نقاطی در صنعاء پایتخت یمن خبر داد و آن را آغاز «عملیاتی منحصر به فرد» نامید. «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف، مدعی انهدام پنج سایت پدافند هوایی و انبار موشک بالستیک شد و گفت: این حملات ادامه روند پیشین برای حمله به توان پدافندی یمن است.

در ماه جاری (تیرماه) ارتش یمن نمایشگاهی از سلاح‌های خود افتتاح کرد که در آن موشک جدید با نام «قدس ۱»، پهپاد «صماد ۱»، پهپاد «صماد ۳» و پهپاد «قاصف k۲» به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در ماه جاری سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن اعلام اینکه ائتلاف متجاوز طی ۲ ماه گذشته میلادی بیش از ۸۰۰ حمله هوایی به یمن داشته، تصریح کرد، ارتش در پاسخ به این تجاوز‌ها ۳۶ عملیات پهپادی انجام داده است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله پهپاد قاصف خمیس مشیط انبار موشک بالستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان